آمار عجیب استقلال از دیدار با سپاهان چه می گوید؟

آمار عجیب استقلال از دیدار با سپاهان چه می گوید؟

تیم استقلال که در هر 21 دوره لیگ برتر جزو تیم های این سطح از فوتبال کشورمان است، در چهار فصل موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

جالب اینجاست که هر بار استقلالی ها در هفته اول مسابقات توانستند بازی خود را با برد به پایان برسانند، در همان فصل قهرمان شدند. این اتفاق جالب در لیگ برتر پنجم، هشتم، دوازدهم و بیست و یکم به ترتیب برابر تیم های صبا باتری، ابومسلم، آلومینیوم هرمزگان و هوادار برای تیم های استقلال رخ داد.

هیچ هزینه ای ندارد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که استقلال در آن 21 فصل 13 بار قهرمان شد و از این 13 بار تنها در 4 فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی پایان فصل شد. از این رو استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی احتمالاً در صورت پیروزی مقابل سپاهان شانس قهرمانی مجدد خود در لیگ برتر را افزایش خواهد داد.

آمار شکست ها و تساوی های لیگ برتر استقلال

لازم به ذکر است؛ استقلال فقط دو بار لیگ را با شکست آغاز کرده است که در بازی لیگ هفدهم مقابل صنعت نفت آبادان و لیگ نوزدهم مقابل ماشین سازی تبریز رقم خورد. همچنین آبی پوشان تهرانی 6 بار لیگ را با نتایج مساوی آغاز کرده اند که به ترتیب در لیگ های اول، سوم، چهارم، یازدهم، شانزدهم و هجدهم مقابل تیم های برق شیراز، پاس تهران، استقلال اهواز، سپاهان، نفت تهران و پیکان قرار گرفتند.

دیدار تیم های استقلال و سپاهان از هفته اول لیگ برتر بیست و دوم از ساعت 19:30 روز جمعه 30 مرداد ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید