آمار فاجعه بار ستاره پرسپولیس روز جدید

آمار فاجعه بار ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی در اراک تیمش را با مهدی عبدی و عیسی القطر به عنوان دو مهاجم نوک به میدان فرستاد اما این دو بازیکن خطری برای دروازه آلومینیوم نداشتند.

پرسپولیس در نیمه اول به خصوص در بحث هجومی عملکرد خوبی نداشت و نتوانست موقعیت خاصی روی در آلومینیومی ایجاد کند تا یحیی تصمیم به تعویض هر دو مهاجم بگیرد. از ابتدای نیمه دوم پاکدل به میدان آمد و با بازی آقای وحید امیری به خط حمله اضافه شد تا شکل جدیدی به خط حمله سرخ ها بدهد. در عمل اما پرسپولیس با وجود این تغییرات خطر خاصی برای دروازه آلومینیومی نداشت تا حریف را برنده بازی لقب دهد.

آمار مهاجمان پرسپولیس در این دیدار که هر زوج 45 دقیقه بازی داشتند عجیب و قابل تامل است. هیچکدام از چهار بازیکن به دروازه حریف برخورد نکردند و در واقع دردسر چندانی برای حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیومی ایجاد نکردند. در واقع مشکل اصلی خط حمله پرسپولیس و مهدی عبدی برای تنها یک بار لمس توپ مستقیما به هافبک های این تیم مربوط می شود.

اینکه مهدی ترابی و احسان پهلوان به اضافه میلاد سرلک و رضا اسدی هرگز نتوانستند خط حمله خود را تغذیه کنند. مدافعان کناری این تیم (وحید امیری و سیامک نعمتی) نیز در فاز هجومی به عناصر بی طرفی تبدیل شدند و توپ خوبی برای مهاجمان خود ارسال نکردند. به گزارش محمود هوردبین، خط هافبک پرسپولیس عملا در میانه میدان شاگردان رسول خطیبی رها شده و به قول معروف! عملکرد هافبک های شایسته پرسپولیس به قدری ضعیف بود که به نظر می رسید اگر مهدی طارمی و سردار آزمون هم در خط حمله این تیم بازی می کردند، صاحب توپ نمی شدند!

هافبک پرسپولیس نسبت به فصل گذشته فقط احمد نورالهی را از دست داد و بقیه هافبک ها در این تیم ماندند اما افت شدید مهدی ترابی که فصل گذشته 3 امتیاز و پاس گل داد، مشکلات بیشتری را برای این تیم ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید