آمریکایی ها از هر حرکت بدیع ملت ایران عصبانی هستند و از مشکلات و بلاتکلیفی خرسندند


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 24/07/1401
کد خبر: 1903791

رئیس جمهور در پاسخ به شیطنت های اخیر آمریکا گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حمایت از هرج و مرج، ترور و ناامنی در ایران بار دیگر نادرستی ادعای حمایت از حقوق بشر، امنیت و صلح را ثابت کرد و به عنوان بزرگان معنا بخشید. شیطان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه در جلسه شورای وزیران با اشاره به حمایت آمریکا از ایجاد نابسامانی و ناامنی در ایران، گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می دهد در کشوری دیگر به آشوب، ترور و ویرانی دامن بزند، یادآوری می کند. او بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ می نامد.

وی با اشاره به اینکه نقش و خباثت آمریکا را می توان در ریشه اکثر خرابکاری ها، کشتارها و نابسامانی ها در منطقه یافت، تصریح کرد: 70 سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو مورد چندین دهه تجاوز و جنگ افروزی آمریکایی ها در افغانستان نمونه هایی از عملکرد شیطان بزرگ است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها از هر حرکت خوب، بدیع و خلاقانه ملت ایران عصبانی هستند و از کمبودها و مشکلات و ناامنی ها خوشحال و خوشحال می شوند، تصریح کرد: ملت ایران به خوبی دشمن و ترفندهای آن را می شناسد. زمان نیز او را در رسیدن به هدفش ناکام می گذارد و با قدرت و عزت مسیر رشد و ترقی را ادامه می دهد.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود ایجاد امید در جامعه با الفاظ اقناعی، قابل دفاع و وحدت بخش را وظیفه و رسالت مهم و اولیه اعضای دولت دانست و گفت: دشمن در سال های اخیر به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است. وقایع سال هاست و باید با تدابیر موثر پیش رفت.» امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مواجه است.

وی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات شرکت های زیان ده و برقراری انضباط مالی در این شرکت ها بسیار قدردانی کرد و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق این اقدامات به مردم تاکید کرد.

رئیس جمهور با توجه به معضل خشکسالی در کشور، مدیریت مصرف منابع را مورد توجه قرار داد و وزارت نیرو را موظف کرد با تشریح دقیق مشکلات و کاستی ها، برنامه های این وزارتخانه در مدیریت و بهینه سازی مصرف را به اطلاع مردم برساند. .

دیدگاهتان را بنویسید