آمریکایی ها باید بدانند که جایی در قلب مردم ندارند و نخواهند داشت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع اقشار مختلف مردم کردستان در تالار آزادی سنندج اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی در سنندج اتفاقی است که هشت سال است مردم منتظر آن بوده اند. تلاش های وزارت نیرو و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از استانداران استان و پیگیری های نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در شورای اسلامی امروز به نتیجه رسید. و همه ما از این موضوع راضی هستیم.

وی افزود: امیدواریم سایر طرح های توسعه استان از جمله راه آهن استان با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین پروژه فرودگاه سقز نیز در دستور کار دولت قرار دارد و امیدواریم این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

آیت الله رئیسی افزود: پروژه های نیمه تمام مردم را متضرر می کند و بارها برای رفع مشکلات شهرهای مختلف این سفر به کردستان را تکرار می کنیم.

وی با قدردانی از دست اندرکاران پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج گفت: با یک اقدام جهادی شاهد افتتاح این پروژه بوده ایم و این پروژه می تواند الگویی برای سایر پروژه های کشور باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در کردستان شاهد ایستادگی و مبارزه مردمی هستیم و مردم این استان در مقابل گروهک های ضد انقلاب و مخالفان مقاومتی مثال زدنی از خود نشان داده اند، چرا که از ابتدای انقلاب تا کنون ضد انقلاب اسلامی مقاومتی مثال زدنی داشته است. گروه های انقلابی رویاهای خشن دیده اند و مردم آنها را ناامید کرده اند.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک اکانت دروغین دیگر در کارخانه خیانت به دشمن ثبت شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دشمنان تصور می کردند با بلاتکلیفی و بی نظمی می توانند افکار شوم خود را پیاده کنند، اما نمی دانستند که خون هزاران شهیدی که در کردستان به راه افتادند فرهنگ ایثار و مقاومت را در این منطقه نهادینه کردند که باعث شد دشمنان آن همیشه شکست خواهند خورد.

وی افزود: فکر می کردند اگر مسائلی را مطرح کنند می توانند به وحدت و یکپارچگی مردم ایران در مقابل دشمنان آسیب بزنند.

آیت الله رئیسی اذعان داشت: سنی ها و شیعیان سال ها در کردستان در کنار یکدیگر زندگی می کنند و اجازه ورود دشمنان به جولان را نمی دهند.


کردستان محل نیروهای مجاهد و دلیر است

رئیس جمهور تصریح کرد: روحیه ایثار و فداکاری در بین نیروهای نظامی و انتظامی و مردم این منطقه راه را برای توطئه در برابر دشمنان می بندد.

وی افزود: نسل جدید کردستان همانند پدران و مادران خود بر دشمنان پیروز خواهند شد و گام های بلندی برای توسعه و پیشرفت این منطقه برخواهند داشت.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که در دل مردم این کشور جایی ندارند و نخواهند داشت.

وی خطاب به مدیران گفت: امروز خدمت صادقانه به مردم در اولویت است و امروز وظیفه دولت خدمت به مردم است و خدمت به مردم خشم دشمنان را برانگیخته است و پروژه آب سنندج یکی از دلایل عصبانیت دشمن است.

رئیس جمهور اعلام کرد: این ملت از پیشرفت دست برنمی‌دارد و این شورش‌ها برای متوقف کردن قطار سریع السیر پیشرفت کشور است.

آیت الله رئیسی افزود: مدیران و مسئولان کشوری نباید اجازه دهند قطار پیشرفت کشور از حرکت باز بماند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی، دفاعی، صنایع هسته ای و روابط ما با کشورهای همسایه و نقاط مختلف جهان، صادرات نفتی و غیرنفتی، راه اندازی چرخ های تولید در کشور همه اینها خشم دشمنان را برانگیخته است.

وی افزود: باید در زمینه تولید و اشتغال بیش از گذشته تلاش کنیم و جوانان ما در حوزه فناوری باید تلاش مضاعف کنند.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: نمی توانیم در کردستان بیکار داشته باشیم زیرا این استان ظرفیت ویژه ای برای تولید و اشتغال دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: نخبگان تحصیل کرده کردستان باید بدانند که می توانند در سراسر کشور نقش آفرینی کنند.

آیت الله رئیسی افزود: مدیران باید بدانند که منحرف نشوند زیرا کارشان خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بار دیگر به کردستان سفر کنیم و شاهد افتتاح چند پروژه مهم زیربنایی در این استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید