شاغلین جدید در دولت مردم مدار و عدالت محور شب و روز نخواهند داشت/ لزوم ایجاد صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در استان یزد


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814293

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان:

شکوفر معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم راه اندازی صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در استان یزد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان نخواهد داشت. یک روز و یک شب در حکومتی مردمی و عدالت محور».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، بنیامین شکوهفر معاون ورزش، جوانان و امور استان های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه با دو نفر روبرو هستیم، گفت: دیدگاه ها در حوزه های مختلف کشور وی گفت: نگاه اول یک نگاه انقلابی است که مسئول و مدیر را خدمتگزار مردم می داند و جز در خدمت مردم هیچ احترامی برای مسئولان قائل نیست. در این نگاه، رتبه هر مدیر و مقامی با توجه به خدمت بیشتر به مردم مشخص می شود.

وی ادامه داد: نگاه دوم یک جریان غیرانقلابی است که ما در دوره های به اصطلاح مختلف با آن مواجه بودیم، دیدگاه هایی که مبتنی بر خدمت شبانه روزی نبود.

شکوفر با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان در دولت مردم محور و عدالت محور شب و روز نخواهد داشت، افزود: هیچ روستایی بدون مدیرکل این دولت وجود نخواهد داشت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه عدالت ورزشی باید در اولویت مسئولان ورزش قرار گیرد، افزود: ظرفیتی مبتنی بر عدالت دارد. ورزش را در اولویت قرار دهید.

وی با اشاره به ظرفیت بی نظیر استعدادهای ورزشی در استان یزد افزود: اگر این توانایی ها به خوبی شناسایی و پرورش داده شود، استان یزد می تواند قطب ورزش کشور باشد.

شکوه فر اذعان داشت: استاندار یزد علاقه خود را به ورزش نشان داده و می توانیم از این ظرفیت بسیار خوب در استان استفاده کنیم تا شاهد رونق ورزش در این استان باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ایجاد صندوق مسئولیت اجتماعی صنعت و معدن در استان یزد باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ورزش یک نهاد اجتماعی و اولین است. موسسه ای در کشور سالهاست که توسط مردم اداره می شود که با توجه به ظرفیت بسیار خوب این استان در زمینه صنایع و معادن می توان از آنها بهره بسیار خوبی گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا پورسلمان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد معرفی و از زحمات مسعود الشریعه مدیرکل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید