کم کاری معادن کوچک یزد در حوزه مسئولیت اجتماعی


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815067

این را معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد اعلام کرد

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد گفت: معادن کوچک و متوسط ​​استان در انجام مسئولیت های اجتماعی همکاری خوبی با مردم ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هدایت الله میرشمسی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه معادن بزرگ استان در حوزه مسئولیت اجتماعی همکاری خوبی با مسئولان و مردم دارند، اظهار داشت: معادن کوچک و متوسط ​​استان مسئولیتی ندارد جامعه انجام نمی دهد. اصلاً با مردم خوب همکاری می کنند و حتی از ساختن یک جاده ساده که گذرگاه خودشان است، خودداری می کنند.

وی ادامه داد: معادن استان در مناطق ندوشن، توران پشت، ابرکوه و غیره. در اجرای مسئولیت های اجتماعی تا حد امکان همکاری کمتری داشته اند.

میرشمسی خاطرنشان کرد: کمیسیونی در حوزه معدن با حضور 13 دستگاه دولتی دیگر در استان ها تشکیل می شود که ادارات شفاف هستند و در نهایت نظر اکثریت اعمال می شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد در پایان گفت: در سال 1400 اداره کل منابع طبیعی با کمتر از 9 درصد درخواست تغییر کاربری و بهره برداری و … موافقت کرد. در حوزه منابع طبیعی و این در شرایطی است که بیش از 2 میلیون و 700 هزار هکتار از سطح استان در اختیار سازمان صمت است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید