آمریکا به یک قدرت رو به زوال تبدیل شده است


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908290

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا به قدرتی رو به زوال تبدیل شده است و تلاش مذبوحانه استکبار جهانی علیه ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار محمدباقر ذوالقدر روز جمعه در سنندج در جمع راهپیمایان 13 آبان اظهار داشت: به یاد دانش آموزان شهید و شهدای یم الله 13 آبان در این روز بزرگ سوگند یاد می کنیم که از خون شهدا نخواهیم گذشت. .

وی افزود: 22 آبان مظهر نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و نماد استقلال طلبی ملت ایران است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در 22 آبان 42 به لایحه تسلیم اعتراض کردند که منجر به تبعید ایشان شد و در سال 57 دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران قتل عام شدند.

وی افزود: 22 آبان 58 نیز روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پایان دادن به 25 سال حاکمیت آمریکا بر کشور بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران دو هدف و یک هدف را دنبال می کرد که مبارزه با استبداد داخلی و مبارزه با استکبار خارجی بود.

سردار ذوالقدر افزود: این اهداف و مقاصد مبتنی بر شناخت دقیق و آگاهی عمیق ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما را از 150 سلطه بیگانه رها کرد و به ملت ایران هویت و استقلال بخشید.

سردار ذوالقدر گفت: با افول انگلیس، آمریکا در 32 مرداد در ایران اقدام به کودتا کرد و به مدت 25 سال جزو توطئه های آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: غارت ثروت مردم ایران، ایجاد شبکه مخوف ساواک و ظلم به مردم، تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی از توطئه های آمریکا در کشورمان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمنی آمریکا پس از انقلاب نیز ادامه یافت و هدف آن براندازی جمهوری اسلامی و بازگرداندن کنترل آن بر ایرانیان بود.

سردار ذوالقدر افزود: قطع روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی و عدم تعهد به ملت ایران، اعمال شدیدترین تحریم ها از اوایل انقلاب، حمله مستقیم نظامی، تحریک و حمایت از رژیم بعث عراق، برنامه ریزی چندین مراحل کودتای حمایت از گروه‌های ضد انقلاب و تجزیه‌طلب برای تقسیم بخشی از خاک ایران از دیگر توطئه‌های آمریکا علیه مردم ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: سرنگونی یک فروند هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و شهادت 290 نفر از هموطنانمان، آغاز جنگ نرم رسانه ای علیه ملت ایران، همه اینها با برنامه ریزی، حمایت و نقش مستقیم یونایتد اتفاق افتاد. ایالات، که از همه دلخراش تر است. خیانت به سردار سلیمانی بود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: ملت ایران با الهام از ارزش های دینی و تجربه تاریخی خود به جای تسلیم و سازش راه مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا و نظام استعماری را انتخاب کرد.
وی افزود: بخشی از انقلاب در رویارویی با آمریکا تسلیم شدند و راه سازش را انتخاب کردند و نتیجه آن نابودی آنها بود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: بدون شک مقاومت و مقاومت نتیجه داد و این مقاومت ایران را قدرتمند و شکست ناپذیر کرد و امروز به بزرگترین قدرت منطقه و یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران به کشوری پیشرفته تبدیل شده و در بسیاری از شاخص ها از دوستان و دشمنان پیشی گرفته است.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: استکبار جهانی در برابر ملت ایران عزت خود را از دست داده و به قدرتی رو به زوال تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که در چند هفته اخیر در ایران رخ داده است، بدون شک آمریکا در آن نقش داشته و نشان از افول آمریکا نیز دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این نیرویی که رژیم ها را تهدید به سرنگونی می کرد، امروز کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در چند هفته اول 500 میلیون مقاله در فضای مجازی منتشر شد تا بر افکار مردم ایران تأثیر بگذارد و حوادث کوچک را بزرگ کند تا مردم را به بی نظمی و بلاتکلیفی بکشاند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بار دیگر به ملت ایران سیلی خورده و ملت ما از سینه دشمن عبور کرده و راه خود را از دست معاندان کوتاه کرده است و امروز تنها شرارت تعدادی از راهزنان را شاهد هستیم. و راهزنانی که به زودی نابود خواهند شد.» و آرامش و امنیت به سرزمین باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران که برای پیروزی دین الهی قیام کرد و ایمان به خدا را سرلوحه کار خود قرار داد، بی شک پیروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید