آمریکا می خواهد مانند جنگل بر جهان حکومت کند/ لزوم ایجاد «ستاد ملی مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی»


ساعت: 21:07
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905160

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه آمریکا در آستانه فروپاشی است، گفت: آمریکا می خواهد مانند جنگل بر جهان حکومت کند اما این مشکل بر دوش ما نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امروز (شنبه) در نشستی روشنگرانه با عنوان بررسی و تحلیل وقایع اخیر کشور با حضور از کلیه معاونین، مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های حراست، حراست مقدس در تهران و همزمان به صورت تصویری در ارتباط با مراکز استان ها برگزار شد. در سراسر کشور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حوادث اخیر کشور توسط استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی طراحی شده است. وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان، از بین بردن وحدت، ایجاد تفرقه، کینه و کینه توزی در کشور است. جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته علیرغم تحریم ها و تهدیدات رژیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود روز به روز پیشرفت کرده است.

وی همچنین به پیشرفت‌های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در دوران کرونا، ایران جزو شش یا هفت کشوری بود که توانست واکسن کرونا را تولید کند، امروز کشور ما تبدیل شده است. مرکز پزشکی منطقه و بیماران کشورهای حاشیه خلیج فارس مردم فارس برای مداوا به بیمارستان های ما مراجعه می کنند، اخیراً یک شرکت خصوصی در ایران توانسته هواپیما تولید کند و اینها موفقیت هایی است که در سایه نظام مقدس اسلام رخ داده است. جمهوری.

امروزه دوگانگی در رفتار دنیای غرب به وضوح قابل مشاهده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن نمی خواهد کشور ما پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: امروز دوگانگی در رفتار دنیای غرب به وضوح نمایان است. چند سالی است که مردم یمن زیر موشک ها و بمب های رژیم سعودی به خاک کشیده شده اند، اما جامعه جهانی هیچ واکنشی نشان نداده است! همین امر در مورد سوریه و عراق نیز صدق می کند. داعش که توسط آمریکایی ها ساخته شد و این همه جنایت در این کشورها انجام داد، اما ما هیچ عکس العملی از سوی غربی ها ندیدیم، اما در جنگ روسیه و اوکراین -البته ما با جنگ موافق نیستیم- دنیا بود. مجبور به مقابله با روسیه بسیج شد.

وی با اشاره به ادعای واهی غرب و آمریکا مبنی بر فروختن پهپاد ایران به روسیه، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان فرمودند: اعلام می کردند پهپادی هایی که ایران نشان می دهد فتوشاپی است. اما امروز ایران را محکوم می کنند چرا پهپادهای شما در جنگ روسیه و اوکراین استفاده می شود در حالی که جمهوری اسلامی ایران برای حمله به اوکراین به روسیه پهپاد نفروخته است.

سردار کارگر گفت: اگر قرار است تحریم و محکومیتی وجود داشته باشد، آمریکایی ها باید در راس قرار بگیرند. زیرا از سلاح ها و موشک های آمریکا برای بمباران یمنی ها استفاده می شود و این مسائل باید در شورای امنیت بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تسلیحات در اختیار داعش توسط آمریکایی ها تامین شده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تسلیم زور نمی شود. ما موفق خواهیم شد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به لزوم رفع کاستی ها و نیازهای کشور، آموزش و پرورش را مهم ترین و محوری ترین مرجع دانست و تصریح کرد: همه کارکنان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ها هستند. دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید به طور کامل دانش آموزان را به بازدید از موزه ها دعوت کنیم امروز 16 میلیون دانش آموز و 110 هزار مدرسه در کشور داریم که ظرفیت بسیار بالایی است و باید داده شود. توجه ویژه.

لزوم تشکیل «ستاد ملی مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی» در دولت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی دانش آموزان را هدف قرار داده است، گفت: با توجه به تضعیف ویروس کرونا، به رئیس جمهور پیشنهاد می کنم جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود. ویروس کرونا که هر هفته برگزار می‌شود روز شنبه با عنوان «ستاد ملی رسیدگی به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» برای تحلیل و بررسی مشکلات این حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدارس یکی از مراکز مهم اعزام نیرو به جبهه ها در دوران دفاع مقدس است، حذف معاونت آموزشی از آموزش و پرورش و اجرای سند 2030 را دو اشتباهی دانست که در دوران دفاع مقدس رخ داده است. نظام آموزشی کشور و بیان کرد: هدف اصلی اجرای سند 2030 عرفی شدن مدارس بود، 36 هزار دانش آموز در دفاع مقدس به شهادت رسیدند که همگی توسط مسئولان مدرسه و معلمان به جبهه اعزام شدند.

سردار کارگر در بخشی دیگر از سخنان خود، تجزیه کشور را هدف اصلی دشمن دانست و گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف بین اقوام و رسیدن به ایران ضعیف و کوچک است و نباید از این موضوع غافل شد. مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور وجود دارد، اما باید این مشکلات را در خانواده حل کنیم. افتخار جمهوری اسلامی این است که امروز خودمان کشورمان را اداره می کنیم در حالی که در گذشته بین 40 تا 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و کارها را در ابعاد مختلف اداره می کردند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از اغتشاشات و اغتشاشات اخیر کشور افزود: صهیونیست ها علمای ما را شهید می کنند اما هیچ نهاد و کشوری محکوم نمی کنند. چگونه آمریکا نسبت به مردم ایران دلسوز شد؟ زمانی که شهید فخری زاده به شهادت رسید، آمریکایی ها نه تنها این اقدام را محکوم نکردند، بلکه رژیم صهیونیستی را تشویق و تمجید کردند. مردم ایران فراموش نمی کنند آن لحظه که یک کشتی آمریکایی هواپیمای مسافربری ایرانی را هدف قرار داد و باعث شهادت زنان و کودکان بی گناه شد، نه تنها پولی نبود، بلکه به فرمانده آن کشتی مدال افتخار اعطا شد!

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه آمریکا در آستانه فروپاشی است، گفت: آمریکا می خواهد مانند جنگل بر جهان حکومت کند اما این مشکل بر دوش ما نخواهد بود. آنها با وعده حمایت، اوکراین را وارد جنگ با روسیه کردند و سپس هیچ حمایتی نکردند. و امروز آمریکایی ها می خواهند جنگ با روسیه ادامه پیدا کند و این همان نقشه ای است که استکبار به دنبال آن است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند، ادامه داد: به نیابت از شهدا می خواهیم ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را ترویج کنیم و این نافی مشکلات در کشور نیست.

اگر پلیس ضعیف شود، هیچ کس در امان نخواهد بود

سردار کارگر با اشاره به اینکه مشکلات با جنگ، جنگ و خونریزی حل نمی شود، گفت: اگر روزی نیروی انتظامی در کشور ضعیف شود، هیچکس در امان نخواهد بود، امروز کشور نیازمند محبت، برادری، خواهری و گذشت است. دشمن به دنبال این است که این مشکلات در خانواده ها، محله ها، مساجد و مدارس وجود نداشته باشد.

وی افزود: ما مرتکب اشتباه بزرگی شدیم و مدارس، دانشگاه‌ها و جوامع را به مدت 2 سال به دلیل کرونا تعطیل کردیم و دانش‌آموزان، دانش‌آموزان و مردم را به فضای مجازی کشاندیم و اکنون حذف آنها از فضای مجازی بسیار دشوار است. .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، مساجد و رفت و آمدهای خانوادگی موجب وقفه اجتماعی شده است. در زمان کرونا سینماها را باز کردند اما مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و نماز جمعه تعطیل شد که اشتباه بزرگ و سیاست اشتباهی بود.

وی در پایان ادامه داد: امروز همه ما مسئول خون شهدا و آرمان های مقدس امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید بسیار هوشمندانه و آگاهانه رفتار و عمل کنیم. من فکر می کنم ما باید با معترضان در مورد برخی مسائل صحبت کنیم و به حرف های آنها گوش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید