ایجاد بازار فروش دائمی برای زنان / کاهش آسیب های اجتماعی با ایجاد اشتغال


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807119

ولی پور گفت: هدف ایجاد بازار فروش دائمی برای بانوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک فریبا، ولی پور ظهر امروز در نشست هم اندیشی زنان شاغل بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: زنان بدسرپرست مورد بی توجهی قرار گرفته اند، بنابراین زنان بی سرپرست تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، اما این زنان تحت پوشش نیستند. مربوط به مشکلات هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات استان بازارچه است چرا که بانوان در حوزه های مختلف محصولات تولید می کنند اما به مشکلات فروش مربوط می شود که دغدغه ما در ایجاد این بازارچه ها است و تلاش می شود تا بازارچه های دائمی ایجاد شود. بازار.” .

مدیرکل امور بانوان استان لرستان با اشاره به کاهش آسیب های اجتماعی گفت: تلاش می شود بانوانی که بتوانند با حمایت های لازم شغل خود را ایجاد کنند که در اولویت بانوان است، بکارگیری شوند. مهم است که برای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام شود.

ولی پور گفت: با توجه به اینکه ارتباط مستقیمی بین فقر، نیاز و مشکلات اجتماعی وجود دارد، بنابراین در طلاق، خودکشی و مشکلات روانی، فقر و بیکاری موثر است، بنابراین اولویت کاهش آسیب های اجتماعی استخدام بی خانمان است. . “و توهین آمیز است.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات سفر روزهای خوبی را رقم می زند که با همکاری ادارات و استانداران منتظر دستورالعمل تهران در زمینه اشتغال زنان هستیم تا شروع به کار کنیم، اما یکی از برجسته ترین حوزه ها در بحث است. سفرهایش را انجام می داد و امور زنان را برنامه ریزی می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید