آموزش: تصمیم گیری در مورد فعالیت های مدرسه بر اساس شرایط منطقه ای خواهد بود

آموزش: تصمیم گیری در مورد فعالیت های مدرسه بر اساس شرایط منطقه ای خواهد بود

روز جدید : صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه ادامه فعالیت مدارس در ششمین قله تاج گفت: مدارس چهره به چهره، مجازی یا ترکیبی هر دو.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نحوه ادامه فعالیت مدارس در قله ششم تاج را گفت: به صورت مجازی یا ترکیبی از هر دو روش.

صادق ستاری فرد به تشریح روند فعالیت مدارس با توجه به گسترش امیکرون پرداخت و در این خصوص گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی تاج و تخت مقرر شد ستاد مبارزه با ولیعهد استان نسبت به مدیریت این مشکل تصمیم گیری کند.

وی افزود: «در برخی از مناطق روستایی ما مدارس وجود دارد. در برخی از مدارس به دانش آموزان به صورت حضوری و مجازی و در برخی مناطق کلاس ها به صورت مجازی تدریس می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بر اساس مقتضیات و شرایط هر منطقه هستیم و تعطیلی مدارس کشوری نداریم، گفت: از هر دو روش.

ستاری فرد گفت: همکاری و هماهنگی بین اولیا و مدارس وجود دارد و ما اصل همکاری را بین اولیا و مدارس قرار داده ایم. اگر دانش آموزی علائم سرماخوردگی را داشته باشد، از حضور در مدرسه منع می شود و دانش آموزانی که در معرض خطر بیماری اعضای خانواده هستند، نمی توانند به مدرسه بروند.

وی ادامه داد: 95 درصد دانش آموزان ما نوبت اول واکسن را دریافت کردند و تزریق نوبت سوم به معلمان ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در برنامه پایانی الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد، درباره اینکه دانش آموزان باید واکسینه شوند یا خیر، گفت: واکسیناسیون شرط حضور در مدرسه نیست و مثبت نداریم. شرایط PCR، اما سعی کردیم روش های متقاعدکننده دانش آموز را به سمت واکسیناسیون سوق دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید