آموزش مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می شود


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844542

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: میزان آموزش مدارس غیردولتی تا هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمودزاده بابیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس، الگوی آموزشی توسط سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تعیین شد، گفت: این الگوی آموزشی در سال 1390 توسط سازمان آموزش و پرورش تعیین شد. سازمان را شامل اعضای حقیقی و حقوقی اعلام کردیم و امسال نسبت به سال های گذشته دو مؤلفه تعیین کننده دیگر به الگوی آموزشی اضافه کردیم.

وی افزود: مدارس و موسسان با کمک ادارات آموزش و پرورش در حال تکمیل فرمت های دو ماه و نیم هستند و شهریه ها نیز هفته آینده تعیین می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در تعیین آموزش در مدارس غیردولتی، شهریه و شهریه برنامه‌های فوق برنامه و برنامه‌های تکمیلی را تعیین کرده‌ایم، اما علاوه بر آن آموزش‌های غیررسمی نیز توسط سازمان آموزش و پرورش ارائه می‌شود. انجمن اولیا و مربیان. تغذیه دانش آموزان. ”آنها برنامه ریزی می کنند.

محموده تاکید کرد: شهریه اعلام شده ثابت است اما مدارس حق دارند تا سقف 35 درصد از شهریه های فوق برنامه و تکمیلی دریافت کنند، بنابراین اختلاف نظر وجود دارد و صحبت از وجود این دو نوع شهریه است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی بابین گفت: همه مدارس غیردولتی برنامه فوق برنامه ندارند.

محمودزاده درباره مولفه های تاثیرگذار در تعریف مدرسه گفت: بر اساس الگوی تدریس، در هر دو حوزه آموزشی چند شاخص کیفی را اضافه کرده ایم و معمولاً عددی که اعلام می کنیم با موسسان مدرسه هماهنگ است.

وی بابیان اینکه هفته آینده میزان تمرینات را اعلام می کنیم، بیان کرد: سه محدودیت و سه نوع تمرین کم، متوسط ​​و زیاد را اعلام می کنیم. امسال به صراحت اعلام کردیم که مردم از اقدامات و برنامه هایی که در حال انجام است آگاه هستند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از راه اندازی سامانه مشارکت خبر داد و گفت: در صورت اعتراض مردم به آموزش و پرورش و خدمات مدارس، ستاد طرح مهر در استان ها و ستاد ثبت نام دانش آموزان پیگیری می کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید