آموزش مهارتی برای دانش آموز 10 ساله درآمدی به همراه داشت


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880521

محدثه غلامی دانش آموز 10 ساله ای است که با شناسایی استعداد خود و طی مسیر مهارت آموزی کار پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک »؛ محدثه غلامی دانش آموز 10 ساله ای است که با شناسایی استعداد خود و طی مسیر مهارت آموزی کار پیدا کرد.

اکنون با زیورآلات مسی و نقره ای سر و کار دارد و در کنار تحصیل موفق به راه اندازی کسب و کار خود نیز شده است.

محدثه غلامی در گفتگو با خبرنگار « تیتریک » گفت: همیشه فکر می کردم صحبت از اوقات فراغت برای معلمان و مربیان مهم نیست.

bf75a470 303d 45a8 bff0 57c8e5c07727 خبر خاکستری

وی ادامه داد: زمانی که 10 ساله بودم یکی از دوستانم با نقاشی چهره توانست پول دربیاورد.

گلمی افزود: از دوستم توضیحاتی را جویا شدم و متوجه شدم که در تابستان دوره های نقاشی را گذرانده و با زحمت از قبل مشغول به کار شده است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی و گام برداشتن در مسیر مهارت آموزی از مهم ترین مولفه های راه اندازی کسب و کار است، تصریح کرد: به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفتم و از نزدیک با مهارت های مختلف آشنا شدم به همین دلیل قرار گرفتم. مسیر آموزش مهارتی

این هنرجو گفت: در طول تابستان دوره های زیورآلات مس و نقره را گذراندم و در طول آموزش نیز تولید می کردیم و پس از یادگیری فنون اولیه با تحقیق و تحقیقات میدانی با انواع جواهرات آشنا شدم و شروع به تولید کردم.

غلامی گفت: با کارآفرینان زیادی در این زمینه آشنا شدم و با صحبت با آنها مسیر برایم روشن شد و علاقه زیادی به ساخت و تولید پیدا کردم.

b4983aa2 ffbc 438f b585 0444b38b45e2 خبر خاکستری

وی گفت: پس از اتمام مطالعه و تحقیق، تولید جدی را در خانه شروع کردم، فروشم ابتدا در میان خانواده و دوستان بود و اکنون برای فروش در فضای مجازی اقداماتی انجام داده ام.

بالاخره این دانش آموز خاطرنشان کرد: سه ماهه تابستان را درک کنید و نگذارید بیهوده بگذرد زیرا اوقات فراغت راه خوشبختی است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید