آواتار در اولین روز اکران خود 53 میلیون دلار فروخت


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918614

آواتار در اولین روز اکران خود در ایالات متحده 53 میلیون دلار فروش داشت و انتظار می رود این رقم تا پایان هفته به بیش از 130 میلیون دلار در ایالات متحده و 180 میلیون دلار در سراسر جهان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آواتار در اولین روز اکران خود در ایالات متحده 53 میلیون دلار فروش داشت و انتظار می رود این رقم تا پایان هفته به بیش از 130 میلیون دلار در ایالات متحده و 180 میلیون دلار در سراسر جهان برسد.

آواتار استودیوی دیزنی: آخرین هواساز در روز افتتاحیه خود در باکس آفیس، 53 میلیون دلار از 4202 لوکیشن فروخت و ششمین رتبه بهترین روز افتتاحیه را پس از آثاری مانند; Doctor Strange در Multiverse of Madness، Black Panther: Wakanda Forever، Thor: Love and Thunder، Jurassic World و Batman. اگرچه افتتاحیه امسال آواتار بیش از سال 2009 بود.

منابع دیزنی گزارش می دهند که فروش «آواتار» در چین حدود 5 میلیون دلار است و بدون شک این رقم افزایش خواهد یافت.

Avatar: The Last Airbender جدیدترین اثر جیمز کامرون و تهیه کنندگی جان لاندو است که در تاریخ 16 دسامبر برابر با 25 دسامبر منتشر شد.

«جیمز کامرون» پیش از این به تغییرات مهم در جدیدترین اثر خود اشاره کرد و گفت که جلوه های سه بعدی و بصری در دنباله های بعدی «آواتار» بسیار زیبا و خیره کننده خواهد بود و کار خود را اثری فوق العاده و شگفت انگیز خواند.

علاوه بر این، Entertainment Wiki همچنین نوشت: همانقدر که جلوه های بصری برای کامرون و آواتار بسیار مهم است، داستان سرایی نیز مهمترین عنصر هر فیلمی است و جیمز کامرون گفت که برای فیلم مهم نیست. به همان اندازه که زیباست، داشتن جلوه های بصری نفس گیر مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید