آگاهی از خطرات اعتیاد برای دانش آموزان به پیشگیری از بلای فرسودگی شغلی کمک می کند


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877750

مومنی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: آگاهی از خطرات اعتیاد برای دانش آموزان کمک می کند تا بلای خانمان سوز آتش نگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الله مومنی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: 14 تا 20 تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام شده و فرصتی است برای آگاهی دانش آموزان نسبت به اعتیاد، بلایی که مهماندار از آن جلوگیری کرد.

وی افزود: عوامل زیادی در گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد دخیل هستند، اما در اغلب موارد زمانی که یکی از اعضای خانواده معتاد می شود، زمینه برای گرفتار شدن سایر اعضای خانواده در دام اعتیاد فراهم می شود، بنابراین آسیب ها و خطرات آن بهتر است.» اعتیاد به دانش آموزان گفته می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: در برخی موارد دوستان نیز نقش مهمی در اعتیاد دارند و گاهی با تعارف قلیان و سیگار، فرد را در لجن اعتیاد گرفتار می کنند که لازمه آن برای نوجوانان است. قدرت نه گفتن.”

مومنی گفت: مواد مخدر مانند بمبی است که همه افراد جامعه را رها می کند و بهتر است به عنوان پیشگیری اقدامات لازم انجام شود تا انسان تمام زندگی خود را از دست ندهد.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته مبارزه با مواد مخدر، مقابله با چالش های مواد مخدر در حوزه سلامت و بحران های انسانی است که بخشی از این نمایشگاه برای والدین دانش آموزان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید