آیا برای سرمربی استقلال کمبود نفر وجود دارد؟!

آیا برای سرمربی استقلال کمبود نفر وجود دارد؟!

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال درباره حضور سرمربی اسپانیایی در ایران گفت: «مشخص بود هدف باشگاه با این کار تبلیغاتی چیست.» حضور 48 ساعته این آقا در تهران بیشتر شبیه یک نمایش تبلیغاتی بود تا یک مذاکره فوتبالی. . کاملا مشخص بود که ایجنت او از نام باشگاه استقلال برای اعطای اعتبار به این وزیر خدا برای فعالیت در کشورهای منطقه استفاده کرده است.

وی افزود: اینکه در عرض 48 ساعت تصویر و خبر این بنده خدا در رسانه های منطقه و شاید در رسانه های اسپانیایی منتشر شد، مشخص است که عده ای قصد داشتند این مربی را به تهران بیاورند و از خارج کنند. پایین به انبار مربیان بروید و دست خود را روی سر و گوش او بگذارید. او را بکشید و در نهایت او را به یکی از تیم های دسته دوم یا سوم دعوت کنید.

بازیکن استقلال افزود: آقای لوپز چهار سال از فوتبال دور بود و هیچکس از او خبری نداشت. حالا او را به اردوی استقلال که یکی از پرافتخارترین تیم های آسیاست بردند و در آنجا تصاویر و جزئیات را به او دادند. بعد هم نشست خبری برگزار کردند اما در نهایت گفتند به توافق نرسیدیم و او استقلال را در حد خودش نمی داند! از همان ابتدا مشخص بود که این آمدن و رفتن یک شیرین کاری تبلیغاتی است. فقط برای هواداری متاسفم که بی خبر است و نمی داند با تیمش چه می کنند.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در هدفمند بودن این اتفاقات شک ندارم. بالاخره او یک مربی خارجی حرفه ای است. کسی که در رئال مادرید کار کرده است قطعا می داند چگونه خود را دوباره به دنیای فوتبال معرفی کند. نمی دانیم در آن چهار سال کجا بود و چه مشکلی داشت، اما حالا می خواهد به فوتبال برگردد و بهتر از استقلال کجا با او یک شیرین کاری تبلیغاتی انجام دهد. واقعا جای تاسف دارد که مدیران ورزشی ما و مدیران باشگاه استقلال به یک مربی خارجی اجازه می دهند از نام باشگاه استقلال به نفع خود استفاده کند. جالبتر اینکه این آقا فقط اومده بود از باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت هیچ امکاناتی نیست و رفت! همه اینها منجر به شکست استقلال می شود.

بازیکن سال های گذشته استقلال درباره گزینه های ایرانی پیشنهادی برای این تیم گفت: به نظرم جواد نکونام گزینه خوبی است اما شنیده ام مشکلاتی دارد که ممکن است مانع از حضورش در استقلال شود. اما بین ساکت و ربیعی به نظرم ساکت گزینه بهتری است چون حداقل با تیم های پرطرفدار کار کرده و می داند که جو استقلال چگونه است.

بازیکن قدیمی آبی های تهرانی تصریح کرد: اصلا مشخص نیست چرا کمبود نیرو وجود دارد و هیچ اتفاقی برای سرمربی استقلال نمی افتد. متاسفانه می بینیم که تیم استقلال وقت تلف می کند، در ضمن کار ما خدمت به مربیان فراموش شده خارجی است! مثل خدمتی که تیم ملی ما به افغانستان کرد! همانقدر که بازی افغانستان برای تیم ایران دردناک بود، ما حریف سرسختی برای افغان ها بودیم. سرویس استقلال به لوپز مثل سرویس ایران به افغانستان بود (خنده)!

فنونی زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه ساکت الهامی در سال های اخیر با تیم های تحت امر خود توانست یقه بزرگان فوتبال ایران را در اختیار بگیرد، می توان امیدوار بود که با انتخاب این مربی و حمایت یک باشگاه، خوب شود. اتفاقات فصل آینده برای استقلال در حال رخ دادن است. او در این سال ها دو بار موفق به قهرمانی در جام حذفی شد و با دو تیم محبوب تراکتورسازی و نساجی همکاری کرد. البته کار در استقلال با جاهای دیگر فرق می کند اما اگر مورد حمایت الهامی باشد می تواند موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید