آیا معمای بزرگ قرمز حل شده است؟

آیا معمای بزرگ قرمز حل شده است؟

دیوید دخیا، سابقاً هری مگوایر، یکی از محبوب ترین گزینه های کاپیتانی منچستریونایتد است.

به گزارش سان، اریک تانهاچ سرمربی جدید گفت که خوشحال خواهد شد که بازیکنان انتخاب کنند چه کسی کاپیتان تیم شود و بازیکنان تاکید کردند که دروازه بان دوحه بهترین گزینه در تیم اصلی خواهد بود. آنها استدلال می کنند که این یک اقدام خصمانه علیه کاپیتان مگوایر فعلی نیست. بلکه نشان می دهد که چقدر به این بازیکن 31 ساله اسپانیایی احترام و اعتقاد دارند.

پس از رفتن اشلی یانگ به اینتر، اولگنار سولشایر، سرمربی سابق اینتر، بازوبند کاپیتانی را به مگوایر که به تازگی به این تیم پیوسته بود، 6 ماه پیش داد که تعجب همگان را برانگیخت. مدافع میانی 29 ساله به داشتن این عنوان افتخار می کند. اما برخی در باشگاه معتقدند که این یک مسئولیت ناعادلانه است و حتی ممکن است روی فرم او تأثیر بگذارد.

کریستیانو رونالدو نیز در میان گزینه ها حضور خواهد داشت. با این حال، منابع از کمپ تمرینی کارینگتون اصرار دارند که دوحه بیشترین تاثیر را در درمان شکستگی در رختکن دارد. در پایان فصل گذشته، دوحه در انتقاد از مشکلات بسیار صریح بود، زیرا نتایج رالف رانگنیک بدتر و بدتر شد.

دهیا همچنین در اوایل تابستان گذشته به تمرینات بازگشت تا دین هندرسون را بازگرداند و هم تیمی ها و مربیان خود را تحت تاثیر قرار دهد.

در حالی که یک سال از قرارداد 375000 در هفته او باقی مانده است، یونایتد گزینه 12 ماهه دیگری دارد. با این حال، مدیران اولدترافورد بر این باورند که او سال های زیادی باقی مانده است و معتقدند که شغل کاپیتان می تواند او را به پایان دوران حرفه ای خود در اولدترافورد برساند.

دیدگاهتان را بنویسید