دشمن به دنبال نجات پیاده نظام خود از شر قانون است/فعالیت سلبریتی های مجازی بخشی از معمای دشمن است


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917370

احمد رازدار گفت: معندین فکر می کردند می توانند این انقلاب را در یک ماه سخت کنند اما اکنون پیاده نظام آنها در چنگال قانون هستند و در شوک هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: فضای مجازی امروز به فضایی برای متقاعد ساختن مطالب پوچ و دروغ مورد نظر دشمن تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: دشمن تصور می کرد نسخه انقلاب اسلامی را یک ماه دیگر بسته بندی می کند اما اشتباه کرد زیرا خروجی فضای مجازی را در فضای واقعی دید.

این کارشناس سیاسی با اشاره به جنایات پیاده نظام دشمن در خیابان های کشور خاطرنشان کرد: حوادثی که در اغتشاشات اخیر رخ داد به قدری وحشیانه بود که می توان این اقدامات را با اقدامات گروه های تروریستی سیاه پوست مقایسه کرد.

رازدار با بیان اینکه قلب مردم ایران در ناآرامی های اخیر جریحه دار شده است، تصریح کرد: حمله به منازل مردم، آتش زدن یک نفر، برهنه شدن و بدنام کردن ناموس مردم از جمله اقداماتی است که به دلیل میزان خشونت قابل توصیف نیست. .

وی با اشاره به اینکه مجازات متخلفان ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید متخلفان را به سزای اعمالشان برساند تا این موارد تکرار نشود.

رازدار با اشاره به حمایت برخی سلبریتی ها از متهمان تصریح کرد: هرکس برای ناامنی کوچه های کشور و جان مردم دست به اسلحه بزند قطعا باید حکم سنگینی بگیرد. تعجب آور است که برخی از سلبریتی ها مخالف مجازات شدید متهم هستند.

وی با بیان اینکه جنجال رسانه ای دشمن دور از ذهن نیست، خاطرنشان کرد: اقدامات رسانه ای دشمن و فعالیت سلبریتی ها در این زمینه بخشی از پازل دشمن برای نجات نیروهای پیاده خود و تضعیف قوه قضائیه یک کشور است. کشوری که قطعا شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید