آیت‌الله حسینی بوشهری: مسئولان باید از روش‌های بهتری برای مهار تورم فزاینده استفاده کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری: مسئولان باید از روش‌های بهتری برای مهار تورم فزاینده استفاده کنند.

روز جدید رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به گرانی های لجام گسیخته در کشور گفت: انتظار داریم مسئولان با جدیت بیشتری از آن استفاده کنند و از روش های کنترل بهتری استفاده کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در اجلاس سالانه انجمن سطوح عالی و اساتید خارج از حوزه علمیه قم که در دبیرستان دارالشفاء برگزار شد، گفت: ارزش سوگواری انقلاب و هدایت جامعه را دارد.

وی حادثه آبادان را حادثه ای تلخ و دلخراش خواند و با تسلیت به مردم آبادان و خوزستان ابراز امیدواری کرد که این حادثه سرمشقی برای مسئولان اسلامی باشد تا عوامل این وضعیت را شناسایی و با آنها برخورد کنند. قانون. شرع

رئیس شورای عالی حوزه علمیه قم همچنین اهانت به امام علی بن موسی الرضا(ع) را محکوم کرد و گفت: مزدوران داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و فیلمی درباره شهر مشهد ساختند. اگر به این مناسبت عزای عمومی اعلام می شد، شایسته بود.

وی خواستار جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی از سوی مسئولان شد و گفت: در صدد افشای نظام اسلامی و حرمین هستند. تا کی باید دهانمان را ببندیم تا کسانی که از امکانات این مملکت استفاده می کنند با دشمن خارجی همراهی کنند و چنین فاجعه ای به وجود بیاورند؟ این اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود. ما در این سال ها شاهد توهین و جسارت بوده ایم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود بیان کرد: انقلاب اسلامی در این سال ها با مخالفت ها و چالش های زیادی مواجه شد که بحمدالله ملت خوب ایران با رهبر انقلاب اسلامی همراهی کردند و با این چالش ها مواجه شدند.

وی افزود: مبانی انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی دارد و برآمده از فطرت است. شعارهایی که زیربنای انقلاب است برای نسل امروز و نسل آینده جذاب است و اینها توانایی های منحصر به فردی است که می توانیم برای مقابله با آنها روی آنها حساب کنیم. “و آسیب را تحمل کنید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اصول و مبانی انقلاب ما برگرفته از قرآن کریم و کلام اهل بیت (علیهم السلام) است که با فطرت سازگار است و این دلیل پایداری آن است. “

وی با شناخت چالش های کشور در عرصه های منطقه ای، بین المللی و داخلی گفت: اگر از ظرفیت این اصول و مبانی در گزینش و نظام مندی استفاده شود، می توانیم موفق باشیم و به نتیجه روشنی برسیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هزینه های افسارگسیخته کشور گفت: انتظار داریم کارکنان با جدیت بیشتری از آن استفاده کنند و از روش های کنترلی بهتری استفاده کنند. با این حال وقتی سرود «سلام فرمانده» خوانده می شود، نوزادان و نوجوانان خود را می بینیم که روی صحنه می آیند، این جمعیت این پیام را به ما می دهد که تا زمانی که آنجا هستیم، نگران انقلاب نباشید.

وی افزود: معتقدم حتی کسانی که نارضایتی را زمزمه می کنند، همان طور که با امام راحل بودند، در کنار انقلاب و رهبری هستند و این یک واقعیت غیر قابل انکار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه کیم با بیان اینکه نقاط امیدواری را در آمریکا و اروپا و جبهه های مقاومت می بینیم، گفت: امروز رژیم صهیونیستی از طریق مزدوران داخلی خود در ایران دست به اقدامات ناجوانمردانه می زند. . مقاومت دور خود حصار کشیده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظام جوانان است، گفت: ما به آینده این نظام امیدواریم، باید به مردم امید بدهیم. ما مشکلات را می پذیریم، اما وقتی جامعه به آینده امیدوار است، با انگیزه حرکت می کند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: سیاست ها در هر دولتی می تواند تغییر کند، اما همیشه باید معیارها را در نظر گرفت و اینها اصول اسلام است. اگر این کار را بکنید، انقلاب باقی خواهد ماند. اما اگر علایق و سلایق شخصی پیش بیاید و مردم بخواهند از اصول اولیه فراتر بروند، باید احساس خطر کرد.

وی گفت: نظام اسلامی ما اگرچه پایدار است، اما می تواند متحول و منعطف باشد، بنابراین سازوکار و سیاست گذاری باید بر این مبانی باشد.

امام جمعه کوم گفت: روحانیت باید حافظ انقلاب باشد نه اینکه بگوییم کار را دیگران انجام می دهند و ما باید به درس و بحث خود برسیم. باید با یک چشم به درس و بحث و علم و توسعه علمی در حوزه نگاه کنیم و انقلاب را با چشم دیگر بنگریم تا آسیبی نبیند.

دیدگاهتان را بنویسید