آیت‌الله نوری همدانی: عده‌ای فکر می‌کردند طالبان به نفع ایران به قدرت رسیده‌اند/ امروز مشخص است که قصد دارند شیعیان را بکشند.

آیت‌الله نوری همدانی: عده‌ای فکر می‌کردند طالبان به نفع ایران به قدرت رسیده‌اند/ امروز مشخص است که قصد دارند شیعیان را بکشند.

آیت الله نوری همدانی گفت: وضعیت معیشتی مردم بسیار ناراحت کننده است و یکی از اقدامات بسیج باید این باشد که با تمام توان وارد این مناطق شویم.

عصر امروز در دیدار سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین، مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت نقش خیر و جهاد در حفظ اسلام، اظهار داشت: مهم این است که امروز شاهد ثمرات آن هستیم. این خانواده اصیل که

وی با بیان اینکه هدف امام راحل از ایجاد بسیج حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی است، تصریح کرد: بسیج مستضعفین؛ بسیج مستضعفین؛ بسیج مستضعفین و بسیج مستضعفین. این یعنی رویارویی با استکبار جهانی و دشمنان دین و بحمدالله امروز اقدامات شما علیه استکبار محدود به ایران نیست، بلکه چشم همه مستضعفان جهان به شما بسیجیان است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان افزود: باید در مقابل دنیا هوشیار و هوشیار باشیم. ببینید امروز در یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق چه می‌گذرد؟ آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند، عربستان سعودی پول می‌دهد و اسرائیل پیمانکار است.» ما باید در مقابل استکبار هوشیار باشیم: برخی فکر می‌کردند که طالبان به نفع ایران به قدرت رسیده بود، اما امروز مشخص شد که در صدد کشتار شیعیان هستند و حقوق اقوام و مذاهب را رعایت نمی کنند.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شرایط داخلی و اقتصادی کنونی کشور گفت: متاسفانه وضعیت معیشتی مردم بسیار ناراحت کننده است لذا یکی از اقدامات بسیج توجه به مسائل سازندگی و عمران کشور است. انتظارات مردم را برآورده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید