آینده جمهوری اسلامی روشن و امیدوارکننده است/ ارائه طرح به ناظران سیاسی در قوه قضائیه توسط حزب موتلفه اسلامی


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814251

در دیدار دبیر و معاونین حزب موتلفه اسلامی با فرمانده سپاه استان زنجان؛

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن و امیدوارکننده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار جهانبخش کرمی در دیدار با دبیر و نمایندگان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت:

وی افزود: برنامه های راهبردی و راهبردی جمهوری اسلامی و تلاش های دولت سیزدهم با همکاری سایر قوا این نوید را می دهد که به زودی گشایش های اقتصادی خوبی در کشور حاکم خواهد شد و ایران با سربلندی مرحله تحریم و نابسامانی اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت. “

سردار کرمی با بیان اینکه دوران طلایی در راه است، گفت: همه باید به توسعه، آبادانی و آبادانی کشور کمک کنند و سپاه و بسیج مثل همیشه در هر زمینه ای که نیاز است پیشگام هستند و این خدمت مایه خرسندی و منشأ است. غرور او خودش را می شناسد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در استان گفت: راه اندازی 700 واحد تولیدی با اشتغال چند هزار نفر تنها در سال جاری، ساخت 55 سالن ورزشی چند منظوره، افتتاح 607 پروژه محرومیت زدایی در روستاها، مشارکت در طرح مقابله با تاج و کمک وفادارانه به نیازمندان سنگ بنای تعهد تزلزل ناپذیر سازمان به مردم است.

وی تاکید کرد: استان زنجان فرصت های ناشناخته بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی دارد که نیاز به معرفی دارد.

سردار کرمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سابقه درخشان حزب موتلفه اسلامی در مبارزات انقلابی و وفاداری به نظام و ولایت خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی یکی از قوی ترین واحدهای سیاسی و انقلابی نظام است که دشمن نمی تواند پیروز شود، از آرمان ترسیم شده خود منحرف شود یا آن را به نفع اهداف خود به دست آورد.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزات انقلابی به ویژه شهدای موتلفه اسلامی به عنوان پیشگامان جهاد و شهادت تاکید کرد.

رضا رحیم پور دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز در این نشست گفت: حزب موتلفه اسلامی مفتخر است که در دوران نبردهای قبل از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی 172 شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی در عقبه خاستگاه مسجد و بسیج با اندیشیدن علما از جمله امام راحل به عنوان پرچمدار انقلاب در مبارزه با طاغوت و طاغوت در نظر دارد به سهم خود در اجرای این مصوبه عمل کند. گفتمان انقلاب اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب.»

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب به عنوان یکی از اعضای اتحادیه جهانی احزاب آسیایی در حال حاضر با 42 کشور در تماس است.

رحیم پور خاطرنشان کرد: ظرفیت تشکیلاتی و تشکیلاتی این حزب با بیش از نیم قرن سابقه این امکان را به ما داده است که با کمک نهادها و دستگاه های اجرایی انقلابی، حاکمیت سیاسی با حمایت و مشارکت مردمی و حرفه ای از دیپلماسی حزبی بهره ببریم. و دیدگاه های متعهد ، درخواست دادن.

وی از پیشنهاد طرح ناظران سیاسی به قوه قضائیه برای جلوگیری از ترک عملکرد مسئولان و پاسخگو بودن آنها خبر داد و گفت: امیدواریم با تصویب این طرح سلامت مدیریت در راستای خدمت عادلانه به مردم ارتقا یابد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید