دبیرکل حزب موتلفه: حضور زنان در ورزشگاه یک بازی سیاسی است

دبیرکل حزب موتلفه: حضور زنان در ورزشگاه یک بازی سیاسی است

روز جدید اسداله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: این نوع تصمیم گیری ها مربوط به مسئولان مربوطه است. اصل این سوال چه باید باشد که آیا خانم ها از استادیوم ها بازدید می کنند یا نه؟ ماهیت آن بازی سیاسی، گانگستری و جاری است. وگرنه کسانی که به حضور زنان در ورزشگاه سنگ تمام می اندازند واقعا دلشان برای زنان نمی سوزد. اگر خانم ها بخواهند چیزی پشت تلویزیون ببینند، می توانند ببینند هدف و دلیلشان در این بحث ها چیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کی می خواهد با حضور زنان در ورزشگاه مورد هجوم افراد بی ادب و بی ادب قرار بگیرد و تبدیل به یک جریان مبتذل شود، این یک بازی سیاسی است.

اسداله بادامچیان در خصوص برنامه سیاسی فعلی و آتی این حزب با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی در تاریخ 16 آذرماه در قم به اتفاق جمکران تشکیل و منتخب شد. شورای مرکزی جدید او شورای مرکزی ما 35 عضو اصلی و 5 نفر علی البدل دارد. در این شورا یک گروه چهار نسل از نسل اول تا نسل چهارم وجود دارد و تقریباً همه جوانان ما در این حزب شرکت می کنند. در این مجموعه 4 نفر از بانوان، 2 نفر روحانی و 26 نفر پزشک، مهندس و کارشناس ارشد حضور دارند که از نظر تحصیلی و آماری بسیار بالا و ارزشمند است.

وی افزود: در این جلسات برنامه های شورای مرکزی، دبیرکل و قائم مقام دبیرخانه برنامه ریزی و انتخاب شد. ما دوره سیزدهم را آغاز کرده ایم و شعار محوری ما تحقق گام دوم در حزب، جامعه نمونه و حکومت اسلامی است که در آن کار تحول آفرین و تکاملی انجام می دهیم. در بخش جامعه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خود را گسترش داده‌ایم و در بخش دولتی با دولت موجود تعامل داشته‌ایم و برنامه‌های مختلفی برای الگوی حکومت اسلامی ایجاد کرده‌ایم که اگر در جایی مسئولیتی به ما داده شد می‌توانیم آن را دنبال کنیم.

بادامچیان افزود: با حفظ ارزش ها، سیاست ها و اهداف برنامه های حزب، تعامل با همه گروه هاست. ما در روابط خود با دولت، نقد منصفانه و سازنده، نظارت هوشمندانه و همکاری صمیمانه در هر کاری که آنها بخواهند انجام می دهیم. برنامه های احزاب در مجلس با فراکسیون فعال تر حزب ایجاد می شود و ما به وظیفه خود عمل می کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه نیز گفت: برای سال 1402 برنامه انتخاباتی وجود دارد که می خواهند روی آن کار کنند یا نه: نه از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس. ما همواره در انتخابات های مختلف به وظایف خود عمل می کنیم و مشغول برنامه ریزی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم که در جای خود و به موقع برگزار می شود.

بادامچیان در پاسخ به این سوال که تاکنون از کدام عملکرد دولت سیزدهم انتقاد کرده اید، گفت: نقد سازنده داریم. عمده انتقادات ما به بودجه 1401، حذف 4200 تن، کالاهای اساسی و ضروری، تداوم تورم است و این انتقادات را در مواضع هفتگی خود مطرح کردیم.

وی افزود: در کنار انتقاداتی که از دولت به ما شده است، دولت سیزدهم اقدامات مثبتی انجام داده است، از جمله مهار ویروس کرونا که حدود 20 نفر را به کام مرگ کشانده است و آمیکرون نیز تلاش می کند آن برنامه ها را در جایی که نیاز به محدودیت است اجرا کند. “

بادامچیان گفت: ما از دولت به خاطر روابطش با روسیه در خصوص توافقنامه شانگهای قدردانی و حمایت می کنیم. الان جریان های اصلاح طلب و هر جریان دیگری به جای دفاع از گسترش روابط ما با همه دنیا، انتقادهای بی معنی می کنند که به آنها یادآوری می کنیم که چرا این کار را می کنید؟ انجام نده

اسدلا بادامچیان همچنین درباره حضور بانوان در ورزشگاه که انتقادات تندی از تصمیم دولت سیزدهم در این خصوص داشتند، گفت: این نوع تصمیم گیری ها مربوط به مسئولان مربوطه است. اصل این سوال چه باید باشد که آیا خانم ها از استادیوم ها بازدید می کنند یا نه؟ ماهیت آن بازی سیاسی، گانگستری و جاری است. وگرنه کسانی که به حضور زنان در ورزشگاه سنگ تمام می اندازند واقعا دلشان برای زنان نمی سوزد. اگر خانم ها بخواهند چیزی پشت تلویزیون ببینند، می توانند ببینند هدف و دلیلشان در این بحث ها چیست.

متلک دبیرکل این حزب گفت: به همین دلیل وارد بازی های سیاسی و جریان هایی که مبنای درستی ندارند، نخواهیم شد. کادر ورزشی ما افرادی متدین و باهوش هستند و تصمیم می گیرند. یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که این کارها بدون درب انجام می شود که طبیعتا باعث آسیب می شود. چه کسی دوست دارد خانم ها به ورزشگاه بروند و بعد مورد هجوم افراد بی ادب و بی سواد قرار بگیرند و این موضوع را به یک جریان مبتذل تبدیل کنند؟ هیچکس نمی خواهد این کار را بکند و کسانی که با این مسائل سروکار دارند به دنبال بازی های سیاسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید