عضو حزب موتلفه: اعدام ها عادی است

عضو حزب موتلفه: اعدام ها عادی است

کریمی اصفهانی می گوید: یک کار سازماندهی شده از غرب در داخل کشور با هماهنگی کامل انجام شد و اکنون همه استکبار به میدان آمده و در حالی که دخالت در امور داخلی کشورها اشتباه است، می بینیم که فقط می خواهند دخالت کنند. در امور داخلی کشور دخالت می کنیم. متأسفانه مردم را تحریک کردند و کار را به مرز قتل و شورش، سرقت اموال عمومی، آتش زدن و … رساندند.

وی می گوید: این مطالبه عمومی و قانونی قوه قضائیه برای برخورد با متجاوزان است. در مورد مسائلی که من مطرح کردم، باید به مردم خود پاسخ دهیم. خانواده هایی هستند که فرزندان خود را از دست داده اند که باید مقصران آنها مجازات شوند. خارجی ها می دانند که از این مشکلات علیه ایران استفاده کنند. در غرب، بارها دیده‌ایم که با مردم بدرفتاری می‌شود، اما در مورد آن صحبت نمی‌کنند. اینها سیاست های غرب است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه اکنون مردم باید خواستار مجازات عاملان اغتشاشات و مجازات اعمالشان شوند، گفت: با اولین اعدامی که اتفاق افتاد موافقم. بالاخره وقتی مردی قمه به دست می گیرد و بی نظمی ایجاد می کند و فضا را به هم می زند، «مفسد الارض» است و طبیعتاً باید اعدام شود. البته این شروع است، اما می بینیم که فضاسازی ها از ابتدا در حال انجام است، اما مشکل این است که غرب آنها را هدایت می کند و طبیعی است که الان از آنها حمایت کنیم.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی موتلفه می گوید: از روز اول اعتراضات حجاب مطرح نبود و مطرح نمی شد اما الان که برخی حجاب را مطرح می کنند بهانه است. اسلام جایگاه اصلی را به زن داده و اسلام ارزش اصلی زن را مشخص و مشخص کرده است. حجاب برای امنیت زن است و هر چه بی بند و بارتر باشد از ارزش و جایگاه زن کاسته می شود. الان در نظام ما گاهی زنان بدون حجاب بیرون می روند اما مورد تعرض قرار نمی گیرند. اما نظام باید چارچوب این موضوع را مشخص کند و برای زنان بی حجاب مشکلی ایجاد نشده است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست بلکه یک امنیت است گفت: غرب به دنبال بی بند و باری است و امنیت زنان را از بین برده اند. زنانی که محجبه نیستند فریب غرب را می خورند. زنان باید بدانند که غرب دوست آنها نیست، دشمن آنهاست. سال‌ها بی‌قانونی در غرب حاکم بود و هیچ مانعی برای آن وجود نداشت، اما امروز می‌خواهد آنچه را که در ایران می‌پاشد آغاز کند. اگر فرانسه و کلا غرب که آزادی می خواهند، چرا جلوی ورود زنان با حجاب را می گیرند و می گویند این قانون ماست، اما وقتی می گوییم حجاب در ایران قانون است، می گویند نه، آزادی نیست. مردم غرب در سیل حجاب خواهند داشت. اینجا، اما آنها فقط به عقب برمی‌گردند و از آنچه غرب پرتاب کرد استفاده می‌کنند. برای داشتن حجاب باید فرهنگ سازی کرد و ایجاد محدودیت آخرین مرحله است و مرحله آخر را نمی توان اول اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید