حمایت از کارگروه ورزشی حزب موتلفه / بررسی راه های مقابله با رژیم صهیونیستی در ورزش


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834858

دومین جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین جلسه اعضای کارگروه ورزشی موتلفه اسلامی با حضور دکتر حسن لاسجردی مدیر عامل خبرگزاری خبرآنلاین و عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی برگزار شد. در این جلسه که با دستور کار چرا ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی مخالفت نمی کنند، ابتدا محمدرضا تهرانی، رئیس کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی، به نزدیک شدن به روز جهانی قدس که نماد آن است، اشاره کرد. همبستگی با مردم آزاده با مردم فلسطین، سیاست رژیم اشغالگر قدس روشن است. وی همچنین تاکید کرد: مردم ایران از جمله ورزشکاران کشورمان نمایندگان رژیم را به رسمیت نمی شناسند، بنابراین اسرائیلی ها سعی دارند از هر فرصتی برای گسترش این موضوع استفاده کنند و در مجامع ورزشی بین المللی ما را مورد آزار و اذیت قرار دهند. دنبال راه حل های مناسب برای اثبات حقانیت این رژیم از طریق مراجع بین المللی و همچنین حقانیت ورزشکارانی که با نمایندگان ورزشی این رژیم مبارزه نمی کنند.

در این نشست هر یک از حاضران بر نحوه برخورد با ترفندهای رژیم صهیونیستی و عدم حضور ورزشکاران کشورمان با نمایندگان این رژیم بدون حساسیت تاکید کردند. وی در همین راستا با اشاره به مناقشه اخیر روسیه و اوکراین و تحریم ورزشکاران روسی از فدراسیون های بین المللی، آن را مصداق عینی سیاست ورزشی دانست و اعضای کارگروه آن را مغایر با ادعای عدم مداخله انجمن های بین المللی ورزشی دانستند. در سیاست در این راستا، به ویژه برخی از شرکت کنندگان با اشاره به مصادیق مختلف عدم تقابل ورزشکاران و تیم های کشورهای متخاصم، بر لزوم روشنگری در مورد سوء استفاده و ظلم رژیم اسرائیل در این زمینه تاکید کردند.

در ادامه این نشست حسن لاسگردی مدیر خبرگزاری خبرآنلاین که مهمان ویژه جلسه کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی است، گفت: در کنار سیاست های تحریک آمیز، از روش های دیگری مانند بهانه تحریک آمیز استفاده کنید. وی در این راستا به این ورزش که در بین جوامع و مردم کشورها رواج دارد توجه ویژه ای داشت و سعی می کرد از این طریق مظلومیت نشان دهد. وی افزود: هدف از این ظلم دستیابی به اهداف سیاسی مورد نظر و نوعی رویارویی چند بعدی با ملت ها و دولت های مخالف خود است. بنابراین، معتقدم برای مقابله با چنین ترفندهایی، ابتدا باید رفتار صهیونیست ها را مورد مطالعه قرار داد.

لاسگردی همچنین خاطرنشان کرد: دولت اسرائیل به دنبال هویت برای خود و تکیه بر همه ابزارهای ممکن از جمله ورزش است. ما باید با توجه به اهداف و راهبردهای صهیونیست ها به تدریج در سنگرها نفوذ کنیم. برای این منظور باید شبکه های اجتماعی را فعال کرد و با ترفندهای صهیونیستی جامعه هدف در داخل و خارج از کشور را بیش از پیش آگاه کرد. شاید در سازمان های غیر دولتی او گامی به سوی روشنگری برداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره کنم برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت در قبال تحرکات رژیم صهیونیستی در عرصه های مختلف از جمله ورزش است. استراتژی و با ایمان و ایمان خالصانه در این راه حرکت کنیم. رمز موفقیت ملت ها در چنین فضا و شرایطی تلاش چند جانبه در سایه ایمان، ایمان برای رسیدن به هدف نهایی است. من اطمینان دارم که ما و کشورهای متخاصم با اتخاذ چنین سیاستی نقش پیروزمندانه در نقشه های صهیونیستی ایفا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید