برگزاری نشست اعضای کارگروه ورزش حزب اسلامی موتلفه


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898895

چهاردهمین جلسه اعضای کارگروه ورزش حزب اسلامی موتلفه با حضور مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ابتدای این جلسه محمدرضا تهرانی، رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، جایگاه و منزلت پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی کشور را برجسته کرد و نقش صندوق را در حمایت از این مجموعه فرهنگی و شاخص ارزیابی کرد. جامعه به عنوان مهم وی همچنین تاکید کرد: اگر مسئولان برای تکریم و بی احترامی به بزرگان و پیشکسوتان ورزش تلاش کنند راه دوری نخواهند برد، در حالی که اقداماتی از این دست می تواند الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان باشد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای کارگروه ورزش در خصوص عملکرد و فعالیت های صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران پیشنهادات، دیدگاه ها و سوالات خود را از مدیرعامل صندوق بیان و راهکارهایی را ارائه کردند. تسهیل ارائه خدمات به قهرمانان و جانبازان

ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران آخرین سخنران این نشست بود که ابتدا گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کرد و سپس به بیان دغدغه های خود در خصوص ارائه خدمات به ورزشکاران و پیشکسوتان صندوق پرداخت. وی در این خصوص گفت: در این دوره از حاکمیت توانسته ام در خدمت قشر فرهیخته و نجیب پیشکسوتان ورزش باشم. در دوران حضورم در صندوق، در حفظ شأن و منزلت بزرگان ورزش کوشا و جدی بودم. به همه همکارانم هم دستور دادم که کار هیچ عظمت ورزشی روی زمین بماند. سعی کردیم در خیابان حجاب خانه ای برای پیشکسوتان ورزش ایجاد کنیم. زمانی که همه اصناف خانه داشتند مناسب نبود. آیا جانبازان جایی به این نام ندارند؟ جایی که با کمترین هزینه می توانند مراسم مختلف خود را برگزار کنند و متعلق به خودشان است.

وی این مراسم را برای تجلیل از بزرگان این ورزش ایجاد کرد و تاکنون ده جلسه از این مراسم برگزار شده و یازدهمین دوره آن در 28 مهرماه برگزار می شود. البته شیوع کرونا باعث وقفه جدی در تداوم این مهم شد، اما پس از کاهش بیماری مذکور، در نظر داریم مجددا از جانبازان عزیز تجلیل به عمل آوریم. مهمترین دغدغه من بحث مسکن جانبازان است که تاکنون تلاش زیادی برای تحقق این موضوع شده و همچنان به هر نحو ممکن زمینی را برای این منظور در نظر گرفته و برای آنها مسکن می سازیم. برای ارائه خدمات رایگان یا نیم بها به ایثارگران با ادارات و ارگان های مختلف دولتی از جمله شهرداری و شورای شهر مذاکره کرده ایم. 26 دی ماه روز درگذشت جهان پهلان تخت را نیز به عنوان روز جانباز تعیین کردیم. رایزنی های لازم را برای نامگذاری خیابان ها به نام محل سکونت آنها انجام دادیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به دیدگاه ها و دیدگاه های اعضای کارگروه ورزشی حزب موتلفه اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: نگاه شما برای من ارزشمند است و نشان دهنده دغدغه های مشترک بین ماست. بدیهی است که هر انتظاری از صندوق باید متناسب با شرایط، توانایی ها و امکانات باشد. شاید همانطور که گفته شد ساختار صندوق مشکلاتی داشته باشد اما در شرایط کنونی بر هم زدن این ساختار مناسب نیست. من در پیگیری پرونده ها و رسیدن به اهداف جدی هستم و اتاقم همیشه برای مراجعه کنندگان باز است. زمانی که من مسئولیت را بر عهده گرفتم حداقل حقوق بازنشستگی صد و هشتاد هزار تومان بود، الان از یک میلیون گذشته است.

وی در پایان گفت: دوست داریم در خدمت اقشار و گروه های مختلف ورزشی باشیم اما نمی توانیم از اساسنامه و مقررات خارج شویم. این صندوق در درجه اول برای دانش آموزان ورزش اول ایجاد شده است و آنها در اولویت هستند. شاید اگر ساختار درست بود و امکانات اجازه می داد خیلی بیشتر از این در خدمت قهرمانان و پیشکسوتان بودیم. برای تحقق این امر نیازمند حمایت مسئولان و نهادهای بالادستی هستیم. به خصوص مجلس محترم می تواند در این مسیر به ما کمک کند. از فرصتی که برای حضور در جلسه کارگروه ورزش حزب اسلامی موتلفه که یکی از ریشه دارترین احزاب است کمال تشکر را دارم و آماده دریافت نظرات و حمایت های شما جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به قهرمانان و قهرمانان شما هستم. جانبازان

دیدگاهتان را بنویسید