اتحادیه عرب نسبت به عواقب ساخت هزاران واحد صهیونیستی هشدار داد


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837001

اتحادیه عرب به تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت حدود 4000 واحد جدید صهیونیستی در کرانه باختری و تخریب 12 روستا در جنوب الخلیل واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه عرب در بیانیه ای نسبت به عواقب تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت حدود 4000 واحد صهیونیستی در کرانه باختری و تخریب 12 روستا در استان الخلیل در جنوب این کشور هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که اتحادیه عرب نسبت به عواقب اجرای این پروژه های اسرائیل که تهدیدی برای امنیت و ثبات جهانی و در راستای تجاوزات مستمر و فزاینده این رژیم علیه مردم فلسطین است، هشدار داد.

اتحادیه عرب همچنین تاکید کرد که این طرح‌ها فجیع‌ترین نوع تبعیض نژادی و ادامه جنایات ارتکابی در سایه سکوت جهانی است و از رژیم اشغالگر خواست تا جنایات بیشتری را مرتکب شود که نیازمند پیگرد و پیگرد قانونی است.

به گزارش رای الیوم، در بیانیه اتحادیه عرب آمده است که بر اساس قوانین بین المللی این طرح های رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت تلقی می شود و جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت باید در این زمینه مسئولانه عمل کند و قطعنامه های خود را اتخاذ کند. . این طرح های مقابله ای را اجرا کنید.

در این بیانیه بر لزوم اجرای قطعنامه های بین المللی و حمایت جهانی از مردم فلسطین و تلاش برای پایان دادن به اشغالگری تاکید شده است.

سازمان مدنی موقت صهیونیستی کرانه باختری بعدازظهر جمعه (دیروز) اعلام کرد که کمیته فرعی شورای عالی برنامه ریزی تل آویو روز پنجشنبه برای تصویب طرح شهرک سازی جدید تشکیل جلسه می دهد.

طرح جدید تصویب 3988 واحد جدید صهیونیستی است. این پروژه همزمان با گزارش های رسانه ها از سفر احتمالی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی و تلاش تل آویو برای برگزاری نشستی با رهبران عرب است.

انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید