اتحادیه فوتبال انگلیس باید پاسخگوی تضعیف جایگاه اسکوچیچ باشد/ما به تصمیم آنها احترام می گذاریم


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884452

امیدوارم تصمیمات اتخاذ شده منجر به همدلی و همفکری شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه جایگاه سرمربیگری تیم ملی تضعیف یا تقویت شده یک موضوع فنی است که فدراسیون باید پاسخگوی آن باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص ابقای دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، گفت: به هر حال این تصمیم فدراسیون فوتبال بوده است. ما نیز به آن احترام می گذاریم و کمک خواهیم کرد.

وی درباره تضعیف جایگاه سرمربی تیم ملی گفت: تضعیف یا تقویت شدن آن یک موضوع فنی است که باید فدراسیون پاسخگوی آن باشد. ما از ابتدا گفته ایم که به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون ها احترام می گذاریم و اگر قرار باشد رعایت شود، پیگیری می کنیم.

سجادی گفت: ما در کنار فدراسیون ها هستیم و هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم. امیدوارم تصمیمات اتخاذ شده باعث تقویت کادر فنی و ایجاد همدلی و هماهنگی شود و ادغام برنامه ریزی شده بسیار بهتر از گذشته اتفاق بیفتد.

وی در خصوص شرایط خطرناک ورزشگاه آزادی تاکید کرد: ورزشگاه خطرناک نیست. کیت های ورزشی در حال محبوب شدن هستند و این طبیعی است. ما دستورالعمل نگهداری ورزشگاه آزادی را داریم و اتفاقاً زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیزات است. نیم قرن از راه اندازی ورزشگاه آزادی می گذرد و می دانم که به آن توجه ویژه ای می شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه توسعه حضور بانوان گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش بانوان برنامه هایی در این زمینه دارند. در ورزش بانوان جمهوری اسلامی ایران دو کلمه را دنبال می کنم، یکی حرکت به سمت استقلال این ورزش و دوم حرکت به سمت خودکفایی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید