اتفاقات اخیر نشانه انفعال دشمن بود

وی افزود: بیان این تحلیل در جمع مردم بسیج و معتقد به انقلاب ضروری است و در جلسات دیگر نیز این تحلیل را منعکس کنید.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمن ضربات زیادی از گفتمان انقلابی و اقتصادی مقاومت در عرصه های مختلف خورده است و به دنبال جبران آن است، بنابراین فراموش نکنید که امروز دشمن در موضع انفعال و گفتمان انقلاب و مقاومت است. دست بالا را دارد

وی خاطرنشان کرد: امروز عده ای حتی در جبهه های انقلاب تحلیل اشتباهی از اتفاقات جاری می کنند و علت را انفعال درونی می دانند که درست نیست در حوزه های مختلف در این زمینه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری قبلا فرمودند خرمشهر جلوتر است و به ما تذکر دادند. باید دید هدف از این بیانیه چیست. اگر به مسیر خرمشهر نگاه کنیم، ابتدا خرمشهر به دست دشمن افتاد، اما مردم مقاومت کردند و مقاومت کردند و در نهایت در عملیات بیت المقدس پیروزی حاصل شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با یادآوری فتح خرمشهر این تصور به ذهن خطور می کند که دشمن سعی دارد خرمشهرهای دیگر را از ما بگیرد، این اقدامات لزوما فقط در حوزه اقتصادی نیست، بلکه در فضای مجازی، فضای آموزشی نیز هست. ، حوزه آموزش و پرورش و خانواده و ده ها موضوع دیگر ممکن است این باشد که دشمن بخواهد در زمان سقوط خرمشهر به حرکت عمومی ما ضربه بزند، پیامی منتشر شد که شهر سقوط کند، اما ایمان شما سقوط نکند، ما خواهیم افتاد. شهر را پس بگیرید.» امروز هم همینطور است، شاید در برخی مناطق ظاهراً دشمن جلو آمده باشد، اما در نهایت پیروزی و نصرت الهی در دست مؤمنان خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: موضوعی که مدیران اقتصادی باید به آن توجه کنند اهمیت این موضوع است، سقوط خرمشهر نشانه ناامیدی و شکست نیست، بلکه باید قوی تر از گذشته باشیم، بر آن تکیه کنیم و نقاط ضعف و مشکلات خود را اصلاح کنیم. و همچنین دشمنانمان نقاط ضعف او را مشاهده و شناسایی می کنیم تا هر چه زودتر به پیروزی برسیم.

وی بیان کرد: این روزها برخی تحلیل ها ما را نگران کرده است، در برخی تحلیل ها به نظر می رسد تحلیلگران فراموش کرده اند که انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته همواره با دشمنان خود درگیر بوده و موفقیت هایی که در این مسیر به دست آورده است. و تلاش های بی سر و صدا، یک روز. اینطور نیست که دشمنان برای فلج کردن ایران برنامه جدیدی نداشته باشند، بلکه مردم ما یاد گرفته اند که از تهدیدها فرصت های پاک بسازند و هر روز قوی تر از گذشته به راه خود ادامه دهند.

استاندار قزوین در ادامه به فعالیت های بسیج سازندگی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در این سال ها پرچمدار است و می خواهد ثابت کند منطقی به نام اقتصاد مقاومتی وجود دارد. بسیج ساخت پرچم را بر عهده گرفت تا دیگران ببینند در بحبوحه تحریم ظالمانه بوده و تحریم را بی اثر کرده است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی جنگ، گروهی محدود به نام مدافعان خرمشهر آمدند و با دشمنی شدید عراق و چندین لشکر زرهی ارتش عراق مواجه شدند. 450 نفر به وسط میدان می آیند و مقاومت می کنند و شکست می خورند منطق مقاومت را معرفی می کنند و به ما می آموزند.» که می تواند به شکل دیگری حرکت کند.

کاظمی با اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف تاکید کرد: این تعداد اندک با مقاومت و اراده قوی حماسه آفریدند و نتیجه آن فتح بزرگ خرمشهر بود که نه فتح خاک، بلکه فتح ارزش های الهی بود. که معادلات دنیا را تغییر داد، در این شرایط جهادگران بسیجی به عنوان پیشتازان نهضت، نباید مانعی بر سر راه و خسته و ناامید شوند، ما به تفکر و منش بسیجی در همه عرصه ها نیاز داریم و باید این را ادامه دهیم. مسیری با قدرت، تا هر چه بیشتر مردم بتوانند طعم خدمات جهادگران بسیجی بسیجی را بچشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید