اتوبوس تنگستان در مسیر پیاده روی اربعین خدمات فرهنگی ارائه می دهد


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896377

مربی کتابخانه سیار روستایی تنگستان در مسیر پیاده روی اربعین به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، راه کربلا، راه عشق است و هر که در این راه قدم بگذارد، دل را دنبال می کند و دل پیش از پا در این راه رفته است.

در مسیر نجف به کربلا، زائران به یاد حضرت زینب و اهل بیت امام حسین علیه السلام پیاده روی می کنند و زائران به یاد تشنگی و گرسنگی خلق خدا به زائران خدمت می کنند.

در این میان عده‌ای نیز به کودکان غذاهایی می‌دهند که قابل مصرف نیست و برای روح بچه‌ها است، غذای فرهنگی برای ارادتمندان حضرت امام حسین (ع) تا شناخت بیشتری نسبت به خاندان عصمت پیدا کنند.

یکی از افراد حاضر در این مسیر، مربی کتابخانه سیار است که از تنگستان حرکت می کند و با پای عشق مسیر را طی می کند و در میان زائران موکب به بچه ها غذای روح می دهد.

عبدالکریم فولادی مربی کتابخانه سیار روستایی تنگستان در مسیر پیاده روی اربعین به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می کند.

با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی و حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده در این برنامه، مربی کتابخانه سیار روستایی مرکز استان بوشهر نیز در موکب ها و غرفه هایی که در این مسیر برپا شده بود از این فرصت استفاده کرد. به کودکان و ارائه خدمات فرهنگی برای نوجوانان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید