اجرای برنامه های آموزشی و توانمندسازی روستاییان/ می توانید از 6 کتابخانه استان زنجان تلفنی کتاب درخواست کنید.


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817169

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان اعلام کرد؛

صادقی با بیان اینکه برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف اعم از مذهبی، محیط زیست، بهداشت و… با همکاری سایر نهادها و ارگان ها انجام می شود، گفت: در روستاها برنامه های آموزشی برای کارآفرینی، اشتغال زایی، ترویج کشاورزی، دامداری اجرا می شود. دامداری .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صادقی در گفت و گو با خبرنگار مجرسه؛ وی با بیان اینکه در ایام نوروز 5 کتابخانه در استان زنجان فعال است، گفت: 2 کتابخانه در زنجان، 2 کتابخانه در ابهر و یک کتابخانه در سلطانیه در ایام نوروز فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه های استانی در طول سال برنامه های مختلفی را در راستای افزایش سرانه مطالعه در استان انجام می دهد، گفت: در سطح استان شهرستان و کتابخانه ها برنامه های متنوع فرهنگی، تبلیغی و گسترده برگزار می شود.

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه هر روز برنامه های متنوع فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در سطح کتابخانه ها برگزار می شود، گفت: علاوه بر فضای کتابخانه، برنامه های متنوع فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به کتاب پیک نهاد کتابخانه های عمومی زنجان گفت: پیک کتاب در 4 کتابخانه زنجان، یک کتابخانه در ابهر و یک کتابخانه در ماهنشان اعمال می شود.

صادقی در تشریح پیک این کتاب خاطرنشان کرد: شهروندان و اعضای کتابخانه های عمومی استان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را به صورت تلفنی سفارش دهند و کتاب ها در همان روز توسط همکاران کتابخانه های عمومی استان برای متقاضی ارسال می شود.

وی با بیان اینکه با همکاری سایر نهادها و ارگان ها برنامه های آموزشی در زمینه های مختلف از جمله دینی، محیط زیست، بهداشت و … انجام می شود، افزود: در روستاها برنامه های آموزشی برای کارآفرینی، اشتغال زایی، ترویج کشاورزی، دامپروری اجرا می شود. .

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: توسعه مهارت ها با همکاری سایر نهادها در مکان های مختلف از کتابخانه های عمومی استان زنجان انجام می شود.

وی با اشاره به یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: در سال 1399 بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

صادقی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان محافل جزء خوانی قرآن توسط نهاد کتابخانه های استان زنجان برگزار می شود، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، ترویجی و تبلیغی توسط نهاد کتابخانه های استان زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید