اجرای برنامه های فرهنگی در 80 موسسه آموزشی منطقه از ابتدای هفته جاری


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916403

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان اعلام کرد؛

سیدهادی طباطبایی گفت: بسیج دانشجویی از ابتدای هفته جاری در 80 واحد دانشگاهی استان اقدام به برگزاری فعالیت های فرهنگی مختلف کرده که عمدتاً حول محور فرهنگ و مبارزه با استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان، سید هادی طباطبایی فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان ضمن تشریح برنامه های 25 آذرماه و روز دانش آموز گفت: با توجه به هویت اساسی این روز بزرگ و با توجه به اینکه این روز آن را ضد حرام می نامند. روز آمریکا و استکبار ستیزی چرا دانشجویان به سفر نیلسن اعتراض کردند و در نتیجه سه دانشجو کشته شدند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی از ابتدای هفته جاری در 80 واحد دانشگاهی منطقه فعالیت های فرهنگی متنوعی را آغاز کرده است، گفت:

وی گفت: این برنامه ها با موضوع فرهنگی و استکبارستیزی است که نقطه رشد و اعتلای این برنامه ها در 25 آذرماه است.

طباطبایی در تشریح برنامه ها گفت: برنامه ها در ابعاد مختلف فرهنگی، کرسی های آزاد اندیشی، پرسش و پاسخ مسئولان، حوزه های مختلف تئاتر و فیلمنامه، حماسه خوانی در سالن های دانشگاه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان کرمان خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته برنامه ها با جدیت آغاز شد، شاهد استقبال باشکوه دانش آموزان از این برنامه ها بودیم به طوری که جمعیت حداقل 700 نفری را تشکیل می دادند. در ورودی سالن دانشگاه

وی ادامه داد: در 25 آذرماه از مسئولان ارشد استان به دانشگاه های مادر دعوت شد و در شهرستان ها و دانشگاه های واحد شهرستان نیز از مدیران ارشد شهرستان برای پرسش و پاسخ با دانشجویان دعوت شد.

طباطبایی تصریح کرد: در روز دانشجو شاهد برنامه های فرهنگی از جمله نمایش فیلم های مختلف در دانشگاه ها، ارائه دستاوردهای علمی دانشجویان، برپایی نمایشگاه های فناورانه در دانشگاه ها، بازدید از غرفه هایی خواهیم بود که بالاترین و بالاترین سطح را دارند. بزرگترین دستاوردهای علمی واحدهای مختلف دانشگاهی در 16 آذر به نمایش گذاشته می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید