اجرای دستور کار رهبر انقلاب در برنامه ویژه دادستانی کل کشور قرار گرفته است


ساعت: 12:35
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879953

پیام تشکر دادستان کل کشور از مقام معظم رهبری؛

دادستان کل کشور در پیامی با قدردانی از بیانات رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: نکات مورد نظر معظم له در ویژه برنامه دادستانی کل کشور و اجرای آن به گونه ای قرار گرفته است که نتایج را می توان در محل به همراه گزارش عملکرد به ریاست محترم اداره ارزیابی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، پس از دیدار اخیر ضابطان ارشد قضایی با مقام معظم رهبری حجت الاسلام والمسلمین منتظری، پیام قدردانی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

رهنمودها، تذکرات و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه، روح تازه ای در پیکره قوه قضائیه دمید و برخی از جمله این احکام در حیطه وظایف و مسئولیت های قانونی دادستانی کل کشور و دادستان های کشور است. کشور واقع شده است.

ابتدا مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی و همکارانم به خاطر نگاه محتاطانه و توصیه های معظم له که در سطح فرماندهی مورد توجه قرار می گیرد، اعلام می نمایم.

ثانیاً اعلام می دارم که اجرای توصیه های معظم له در برنامه ویژه دادستانی کل کشور قرار گرفته است و انشالله ضمن برنامه ریزی بیشتر مورد توجه و اجرا قرار خواهد گرفت به گونه ای که نتایج به همراه گزارش عملکرد به ریاست محترم قوه قضائیه قابل ارزیابی است. بدین منظور مراتب در اسرع وقت به دادسراهای سراسر کشور ابلاغ و پیگیری های لازم برای پیشرفت آنها انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از ابلاغ سند اصلاحات قضایی، دادستانی کل کشور اقدامات لازم را در اولویت قرار داده و کارگروهی را برای اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در حوزه صیانت از حقوق عامه تشکیل داد. پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جمعیت کیفری زندانها، نظارت بر عملکرد ضابطین و دادسراهای سراسر کشور، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رفع موانع تولید گامهای موثری برداشته است که برای تحقق هر چه بیشتر تلاش مضاعف ادامه خواهد داشت. از آنها تا حد امکان

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید