تخریب مکتب شهید سلیمانی در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است

ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794901

اکبری با بیان اینکه انهدام شهید سلیمانی در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: شهید سلیمانی تلاش کرد تا نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه آزادی خواهان جهان به عدالت برسد و به میدان نبرد آمد. به دنبال عدالت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصادق اکبری، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: حملات زیادی به حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته و شعارهای زیادی علیه حضور مدافعان حرم در منطقه داده شده است، اما زمانی که نماد مقاومت و علم مقاومت در سوریه و عراق به شهادت رسید، این اتفاق افتاد. آشفتگی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام.»

وی با بیان اینکه این جوشش میلیونی در تاریخ بی سابقه است و این امر جز با اخلاص حاج قاسم و انجام کار فی سبیل الله محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: اگر مسیر ما همراه با معنویت باشد، حتماً خداوند به ما کمک خواهد کرد. بتواند کار کند. ما خوب کار می کنیم.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان مدرسه، راه و مدرسه انسان ساز معرفی شد، گفت: باید به ابعاد فردی شهید سلیمانی توجه کرد و آنها و افرادی را که می خواستند در نظر گرفت. بر سر راه شهید سلیمانی بیفتند و قطعا امروز ساکت نخواهند نشست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در زمانی شهید سلیمانی را به شهادت رساند که معتقد بود مردم واقعاً به نظام، انقلاب و خدمتگزاران خود پشت کرده اند، اذعان داشت:

اکبری با بیان اینکه انهدام شهید سلیمانی در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته و امروز دست از تلاش بر نمی دارند، گفت: مکتب شهید سلیمانی دارای چهار شاخصه اصلی معنویت، عقلانیت، عدالت خواهی و ولایتمداری است. در سال 62 سال شهید سلیمانی همه این موارد را نشان داد.

وی همچنین توضیح داد: شهید سلیمانی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه آزادی خواهان جهان تلاش کرد و برای رسیدن به عدالت به میدان جنگ آمد و لذا مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و ما باید شهید سلیمانی را به نسل جوان ما تقدیم کنید.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی می تواند الگویی برای ما که به دنبال ساختن کشور و جامعه اسلامی هستیم باشد، گفت: جنگ امروز جنگ داستانی است و هرکس بتواند این داستان ها را بهتر منتقل کند، قطعا پیروز خواهد شد. و باید بتوانیم مشکلات انقلاب و نظام و ریشه مشکلات را به خوبی بیان کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید