اجرای سند تحول حکومت مردمی باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امروز در همایش روز معلم گفت: در اسفند ماه سال 1400 اولین سند 244 صفحه ای تحول قدرت مردم به دستگاه های اجرایی و مردم ارائه شد.

مولص الائمه گفت: سند تحول حکومت مردمی شامل 9 فصل و 236 شاخص متناسب با بخش های اجرایی کشور است و در این سند 10 چرخش تحول آفرین و 134 چالش ناشی از 288 عامل بیان شده است. در نظر گرفته شده. 1023 اقدام عملیاتی برای رسیدگی به این چالش ها تدوین شده است.

وی ادامه داد: این سند تعریف افق زمانی را به طور کامل تغییر داد به طوری که در کوتاه مدت تا پایان سال 1401 به 237 اقدام، تا پایان سال 1402 به 628 اقدام در میان مدت و در بلند مدت به 236 اقدام نیاز است. تا پایان دولت سیزدهم ساماندهی شود.

استاندار مرکزی گفت: 150 موتور، فرصت و موضوع مقطعی مسئول ترویج اقدام مقطعی در سند تحول دولت مردمی گنجانده شده است. و اقدامات ذکر شده است و این سند بسیار کاربردی یکی از راهبردی ترین اسناد چند دهه اخیر است.

با تاکید بر اینکه آموزش یکی از موضوعات مهم در سند تحول قدرت مردمی است که از دو فصل آموزش و پرورش و آموزش عالی تشکیل شده است و افت کیفی نظام آموزش و پرورش یکی از مهمترین چالش های سند است. دگرگونی قدرت مردم گفت: در برخی مناطق استان مرکزی شاهد بی سوادی در مدارس ابتدایی هستیم و با تلاش معلمان باید عقب ماندگی ناشی از ولیعهد جبران شود.

وی افزود: حمایت معلمان از آموزش های حضوری بسیار ستودنی است و خوشبختانه در این مدت شاهد آموزش های چهره به چهره خوبی در روستاها و بدون چالش بوده ایم.

استاندار مرکزی گفت: وضعیت معیشتی معلمان از دیگر مولفه های سند تحول دولت مردمی است و 39 اقدام اجرایی مربوط به آموزش و پرورش است و باید سریعاً قطع سیستمی و استانی سند تحول دولت را دریافت کنید و برای اجرا تلاش کنید تمام تلاش خود را بکنید. .

اهل الامام خاطرنشان کرد: اجرای سند تحول حکومت مردمی باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود و کارهای تبلیغی و گسترشی برای همراهی مردم برای اجرای سند تحول حکومت مردمی اندیشیده شود. دولت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید