اجرای طرح اقدام ملی برای کمترین هزینه و کوتاه ترین مسکن در شهر

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783015

فرماندار نایین گفت: با توجه به تاثیر قیمت زمین و مصالح ساختمانی، اجرای طرح اقدام ملی مسکن با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن در شهرستان آغاز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با مساعدت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت مستمر استانداری، اداره راه و شهرسازی، شهرداری نایین و شورای اسلامی شهر نایین. با تصویب کمیسیون ماده 5. شهر الحاق و نایین در برنامه اقدام ملی مسکن گنجانده شد.

جلسه شورای مسکن این شهرستان با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات بخشداری منطقه برگزار شد.

نصرتی شهردار نایین در این نشست گفت: مسکن یکی از موضوعات مهم کشور است بنابراین نه تنها خرید بلکه وجود مسکن استیجاری نیز حائز اهمیت است. در این راستا دولت سیزدهم تولید 4 میلیون واحد مسکونی در چهار سال را هدف خود قرار داده و تکمیل پروژه های قبلی مسکن را دنبال کرده است. همچنین با مساعدت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت مستمر استانداری، اداره راه و شهرسازی، شهرداری نایین و شورای اسلامی شهر نایین، زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تامین شود. با تصویب کمیسیون ماده 5، 15 هکتار زمین. الحاق نایین و نایین در برنامه اقدام ملی مسکن گنجانده شد.

فرماندار نایین با اشاره به تاثیر زمین و مصالح ساختمانی بر قیمت مسکن، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین دستگاه های اجرایی برای تسهیل در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان بر اساس دستورالعمل کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهری با تشریح مهمترین مفاد «طرح مضاعف فوریت های تولید و عرضه مسکن» گزارش کاملی از وضعیت و وضعیت فعالیت های مسکن ملی در این شهر ارائه کرد. اجرای اداره راه و شهرسازی در این زمینه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید