اجرای طرح حکمرانی هوشمند کرونا امروز در آذربایجان غربی

زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791414

مصطفوی گفت: امروز طرح مدیریت پلتفرم هوشمند کرونا در استان آذربایجان غربی اجرا می شود که در قالب آن مدارک مربوط به واکسیناسیون و آخرین آزمایش PCR افراد مختلف در دسترس قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مصطفوی در حاشیه ارائه فرماندار پلدستی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به اجرای طرح حکمرانی هوشمند کرونا گفت: این طرح در پنج فاز و در فاز اول این طرح عملیاتی می شود. برنامه ریزی کنید مدارک لازم را ارائه دهید.

وی تاکید کرد: این موضوع مربوط به این موضوع است که ابتدا باید وضعیت واکسیناسیون کارکنان اجرایی به اطلاع عموم برسد.

وی گفت: مشتریان ادارات، اصناف در اتحادیه های مختلف و رانندگان خودروهای شهری نیز بخشی دیگر از این طرح است و مردم برای خدمت یا دریافت خدمات باید اطلاعات خود را ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم هنگام مراجعه به ادارات برای دریافت خدمات کارت تزریق واکسن تاج را نیز ارائه دهند.

وی تاکید کرد: به افرادی که کارت واکسن ندارند خدمات ارائه نمی شود.

مصطفوی گفت: محدودیت قبلی در این زمینه وجود ندارد و محدودیت ها برای مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب و کسانی که واکسینه نشده اند اعمال می شود.

وی ادامه داد: سامانه sdms.moi.ir برای این طرح طراحی شده و هر شهروند دارای پروفایل در این سامانه و دارای کد QR است و وضعیت آخرین آزمایش PCR و واکسیناسیون را ثبت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید