اجرای طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۵ سال در استان ایلام

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از اجرای طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۵ سال در این استان خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

ایلام

، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: همزمان با سراسر کشور از روز یکشنبه 28 آبان ماه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برنامه رفع سوء تغذیه کودکان 5 تا 59 ماهه (زیر 5 سال) دهک های 1 تا 7 درآمدی خانوار آغاز می شود .

الیاسی اعلام داشت: در همین راستا حساب خانوارهای دارای کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه در دهک های 1 تا 7 درآمدی در قالب سبد غذایی مشتمل بر 17 قلم مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ترتیب دهک های 1 تا 5 درآمدی برای یک کودک 1 میلیون تومان، دو کودک دو میلیون و سه کودک سه میلیون تومان و برای خانوار دهک 6 تا 7 برای یک کودک ششصد هزار،دو کودک یک میلیون و دویست هزار و سه کودک یک میلیون هشتصد هزار تومان شارژ می شود.

همچنین الیاسی اظهار کرد: واجدین شرایط طرح از طریق ارسال پیامک به تلفن سرپرستان خانوار از مشمول بودن کودک زیر 5 سال خود اطلاع حاصل خواهند کرد .

وی درپایان افزود: در استان ایلام 1289 کودک مشمول طرح شناسایی شده که از میان 1217 خانوار دارای 1 کودک، 30 خانوار دارای 2 کودک و 4 خانوار دارای 3 کودک مبتلا به سوء تغذیه آغاز شده است




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید