اجرای طرح مدرسه تابستانی برای تثبیت تحصیل 12 هزار دانش آموز خراسان شمالی


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882856

ابوالکاسم اکبری هدف از اجرای طرح مدرسه تابستانی را تقویت بنیان تحصیلی و تعمیق یادگیری دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این طرح برای بیش از 12 هزار و 500 دانش آموز که نیازمند تلاش بیشتر و قابل قبول در سطح استان هستند، اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالکاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در خصوص افتتاحیه مدرسه تابستانی گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت بنیان تحصیلی و تعمیق یادگیری دانش آموزان، کاهش افت تحصیلی است. و تکرار اصلی ها و حمایت از دانش آموزانی که نیاز به توجه دارند.

وی ادامه داد: مخاطبان این طرح تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی را با سطح قابل قبولی از نیاز به تلاش بیشتر تحت پوشش قرار می دهند، 136 پایگاه و بیش از 531 مدرسه اجرایی در استان فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: طرح مدرسه تابستانی بیش از 1800 دستیار وجود دارد که دانش آموزان سال اول ابتدایی ریاضی و فارسی و سال دوم ابتدایی ریاضی، فارسی و علوم را هدف می گیرد.

اکبری از اجرای طرح مدرسه تابستانی از 21 تیرماه تا 21 شهریور ماه به مدت دو ماه خبر داد که از 16 تا 24 جلسه در هفته اجرا می شود.

وی در پایان افزود: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان برای بیش از 12 هزار و 500 دانش آموز با سطح نیاز به تلاش بیشتر اعمال می شود و در سطح استان قابل قبول است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید