اجرای 19 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در هفته بسیج

ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785813

فرمانده ناحیه مرکزی بسیج امام سجاد(ع) اعلام کرد:

فرمانده ناحیه مرکزی بسیج امام سجاد(ع) گفت: در هفته بسیج 19 ویژه برنامه در حوزه های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، هنری و … اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اکشیجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه تهران نیوز با استقبال از آغاز هفته بسیج گفت: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رأس برنامه های فرهنگی هفته بسیج قرار دارد.

وی گفت: نظافت و عطرافشانی حرم مطهر شهدا، زیارت بیت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، ارزیابی و تجلیل از کادر پزشکی در خط مقدم ولیعهد و عتبات عالیات. طرح شهید سلیمانی از برنامه های این هفته است.

فرمانده کانون مرکزی بسیج امام سجاد(ع) بیان کرد: اجرای رزمایش یاری مومنانه و تهیه و توزیع بسته های زنده برای خانواده های نیازمند و لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند و اجرای رزمایش در فضای مجازی با محوریت هفته بسیج (#بسیج) بخشی از مردم است) برنامه ها هستند.

آکشیجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در شهرستان رباط کریم گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری، جام فوتسال بسیج، مسابقات ورزشی از جمله والیبال، منچ، دارت، شطرنج همراه با ارائه جوایز ارزنده از مهمترین برنامه های ورزشی در این ایام هستند.

وی گفت: برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی و نشست بصیرتی با موضوع هفته بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی، رسوایی های اهدای خون و برگزاری درس احکام و نماز و توسل و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی در کوم. و جمکران از دیگر بخش های این برنامه است.

فرمانده ناحیه مرکزی بسیج امام سجاد(ع) افزود: برنامه تکریم محله، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و کاروان سیار سلامت (نقاب، مشروب و…) درب منازل برگزار می شود. ، محله ها و میدان های اصلی شهر.

آکشیجان با اشاره به ایجاد محلات پایگاه های مقاومت و مساجد، ادامه داد: اجرای گروه های سرود و تئاتر خیابانی، راه اندازی کاروان نشاط و قدرت در شهرستان رباط کریم، حضور پرشور در نماز جمعه و میکات صالحین است. از جمله برنامه های هفته بسیج

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید