اجرای 2000 برنامه در هفته بسیج در خراسان جنوبی/ پاسخ محکم و قاطع به مستکبران و مزدوران می دهیم.


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912121

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی اعلام کرد؛

سردار مهدوی گفت: به حول و قوه الهی در آغاز چهل و سومین سالگرد بسیج با 43 سرفصل در حوزه های مختلف و بالغ بر 2000 برنامه در سطح استان در خدمت مردم شریف و ولایتمدار استان خواهیم بود. توسط بسیجیان دلاور و سلاششور از ناحیه خراسان جنوبی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقسردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ضمن تبریک آغاز بسیج هفته بسیج گفت: امسال هفته بسیج را گرامی می داریم در حالی که دشمن زبان و زبان مستاصل از اینکه در هیچ عرصه ای نتوانسته با جمهوری اسلامی مقابله کند دست به فریب و جنگ حزبی زده و همه نیروها به دنبال آن هستند. برای نابودی فضای داخلی کشور.

وی با بیان اینکه امروز در یک روند جهانی قرار داریم، افزود: در مقابل دو فرآیند جهانی ارزش های اسلامی که منادی معنویت، عدالت، اخلاق، کرامت انسانی و نیروبخشی برای حمایت از محرومان و مستضعفان جهان است و روند بعدی ارزش‌های آمریکایی که مخالف عدالت و ترویج نابرابری و تحقیر ملت‌ها و گسترش فساد اخلاقی و پوچی و بی هویتی مردم و ملت‌ها است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اکنون در گام دوم انقلاب و روند بزرگ جهانی، کشور با دستاوردهای بزرگ و خیره کننده فرزندان انقلابی قدرتمندان مواجه است. ایران در زمینه علم، فرهنگ، اقتصاد و زیرساخت های اساسی پیشرفت چشمگیری داشته است.

سردار مهدوی تصریح کرد: این جریان باعث خشم و وحشت دشمن شد و محیط درگیری را پیچیده و متنوع و ابعاد رویارویی را گسترده تر کرد.

وی تصریح کرد: ما تجربه کرده ایم که همیشه در سختی ها و سختی ها رشد کرده ایم و روی پای خود ایستاده ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما همیشه رشد کرده ایم، قوی تر شده ایم، روی پای خود ایستاده ایم و کشور را مستقل کرده ایم.

سردار مهدوی گفت: ایران اسلامی را قدرتمندتر می کنیم و امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه زودتر بستر را برای استقرار تمدن نوین اسلامی فراهم کنیم و در راستای گسترش حکومت اسلامی گام های موثری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را با سه رکن بصیرت، اخلاص و اقدام به موقع سرلوحه کار قرار خواهیم داد و برای پیشبرد انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی نقش فعال و موثری دارد.

سردار مهدوی گفت: بسیج در حوزه سازندگی با ساخت مسکن روستایی، راه، قنات، چاه، ترویج کشاورزی، ترویج دامپروری و در حوزه محرومیت زدایی مردم با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان حوزه سلامت. و خدمات پزشکی در مناطق بسیار محروم و دورافتاده و ایجاد ظرفیت های پزشکی و بهداشتی در حوزه علم و دانش و پیوند آنها با قطب های تولیدی و صنعتی که عرصه جدیدی را رقم زد و تحولی اساسی در این زمینه ایجاد کرد.

وی افزود: در حوزه فرهنگ با هم افزایی و حمایت از موسسات فرهنگی، آموزشی و آموزش عالی و همچنین تلاش در حوزه فرهنگ برای گسترش دانش بنیان به صنعت، تجربه و تولید و همچنین در حوزه اقتصادی به مراکز تولیدی کمک شود. by Kantar کار و تلاش برای تسهیل و حمایت از امنیت غذایی مردم در حوزه دفاعی و امنیتی همواره در تولیدات دفاعی و امنیتی پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: تولید دفاعی می تواند بازدارندگی عظیمی در برابر دشمن زابون ایجاد کند و بازدارندگی دفاعی ما امروز موفق به ایجاد بازدارندگی در منطقه و چشم طمع بسیاری از مستکبرین و دشمنان زابون شده است. از کشور و منطقه.کوتاه شود

سردار مهدوی افزود: حضور عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی پس از انقلاب اسلامی و امروز، بسیجیان دلاور و عزیز ما با تمام توان در عرصه جهاد تبیینی با کمک سایر نهادهای فرهنگی و ادارات مختلف در جنگ نرم ایستاده اند. در برابر توطئه ها و گستاخی های دشمن.

وی گفت: به حول قوه الهی همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد تاسیس بسیج با 43 شعبه در عرصه های مختلف و بیش از دو هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور و سلحشور ناحیه خراسان جنوبی در سطح استان برگزار شد. خدمت مردم شریف و استانداری خراسان جنوبی خواهیم بود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها و شب ها روزهای سختی برای بسیجیان است، گفت: به انشاء الله دسیسه های دشمن محقق می شود.

سردار مهدوی در خصوص مطالبه مردم برای پاسخگویی و برخورد قاطع با خاطیان اظهار داشت: انشاالله به سمت پاسخ قاطع و قاطع مستکبران و مزدوران حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید