اجرای 300 برنامه هفته بسیج توسط بسیجیان در مازندران

ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785740

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اعلام کرد؛

سید جواد حسینیان از اجرای 300 برنامه توسط سازمان کارگری و کارخانجات مازندران در هفته بسیج خبر داد و گفت: از جمله این برنامه ها سه برنامه شاخص استانی برای بانوان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد حسینیان در گفتگو با بالا; وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج خط اصیل انقلاب اسلامی است که با تدبیر امام خمینی (ره) و درایت مقام معظم رهبری پایه گذاری شد و توانست به قله های افتخار دست یابد.
وی افزود: رزمندگان بسیج در دوران انقلاب اسلامی با بصیرت، ایثار، ایثار و ابتکار خود به دشمن فهماندند که بسیج سد محکمی در مقابل زیاده خواهی های آنان بوده و با اتکا به خود می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد. نیروهای خودی.”
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران از اجرای 300 برنامه این سازمان در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: از جمله این برنامه ها سه برنامه شاخص استانی برای بانوان خواهد بود.
حسینیان یادآور شد: برگزاری همایش بسیجیان نمونه در قمشهر، دیدار صمیمی با کارفرمایان خواهر و دیدار با خانواده شهدا از مهمترین برنامه های هفته بسیج سازمان کارگری و کارخانجات مازندران است.
وی ادامه داد: برنامه هایی مانند اجرای محله مهدوی و اقتصاد اسلامی، دفتر خدمات رسانی، نذورات و تبادلات ایثارگران از جمله برنامه هایی است که به صورت مشترک برای بانوان و آقایان برگزار می شود.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه 10 هزار بسیجی کارگری در استان فعال هستند، گفت: از این میان 500 خواهر بسیجی در کارخانجات استان ها مشغول به کار هستند.
حسینیان با بیان اینکه جلسات مستمری با کارفرمایان داشته است، گفت: مشکلات معیشتی کارگران و کارفرمایان از جمله مواردی است که جدیت داریم و توصیه های لازم به مدیران شرکت ها برای توجه بیشتر به بانوان شده است.
وی از راه اندازی شورای خانواده در سازمان خبر داد و گفت: این شورا تشکیل شد تا بتوانیم به صورت تخصصی بر درخواست های اولویت دار پرستاران شاغل در حوزه کار و تولید نظارت کنیم.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران از انعقاد تفاهم نامه با مدیرکل بیمه روستایی و عشایری خبر داد و افزود: از این رو تفاهم نامه کلیه کارگران فاقد بیمه نامه قابل بیمه است.
حسینیان در پایان گفت: جایگاه زن مسلمان ایرانی بر خلاف دیدگاه غربی از ارزش بسیار والایی و مقدسی برخوردار است که باید در مسائل دینی در کنار فعالیت های اقتصادی به آن پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید