احتمال ابتلا به سرطان با مصرف برخی مکمل های غذایی

احتمال ابتلا به سرطان با مصرف برخی مکمل های غذایی

روز جدیدتحقیقات جدید نشان می دهد که مکمل غذایی “نیکوتین آمید ریبوزید” (NR) ممکن است خطر ابتلا به بیماری های جدی از جمله سرطان را افزایش دهد.

در حالی که مطالعات قبلی مکمل های غذایی تجاری مانند نیکوتین آمید ریبوزید (NR)، یک نوع ویتامین B3 را با فواید سلامت قلبی عروقی، متابولیک و عصبی مرتبط دانسته اند، محققان دانشگاه میسوری دریافته اند که سطوح بالای NR نه تنها ممکن است خطر سرطان را افزایش دهد. بزرگ شدن پستان منفی است، اما می تواند باعث متاستاز یا پیشرفت سرطان در مغز شود.

النا گان، نویسنده اصلی این مقاله گفت: زمانی که سرطان به مغز می رسد، نتایج کشنده است زیرا در حال حاضر هیچ گزینه درمانی قابل قبولی برای آن وجود ندارد.

Ghosn گفت: “برخی افراد ویتامین ها و مکمل ها را مصرف می کنند زیرا به طور خودکار تصور می کنند که ویتامین ها و مکمل ها فقط فواید سلامتی مثبت دارند، اما اطلاعات کمی در مورد نحوه عملکرد آنها وجود دارد.” بنابراین ما نحوه عملکرد ویتامین ها و مکمل ها در بدن را مطالعه کردیم.

از آنجایی که NR یک مکمل شناخته شده است که به افزایش سطح انرژی سلولی کمک می کند و سلول های سرطانی با افزایش متابولیسم خود از آن انرژی تغذیه می کنند، گان می خواست نقش NR را در توسعه و گسترش سرطان بررسی کند.

محققان میزان NR را در سلول های سرطانی، سلول های T و بافت های سالم بررسی کردند.

گان می گوید: «همه سرطان ها در هر فردی یکسان نیستند، به خصوص از نظر علائم متابولیک. اغلب سرطان ها حتی می توانند متابولیسم خود را قبل یا بعد از شیمی درمانی تغییر دهند.

نتایج مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که بین متاستازها و متابولیسم NR رابطه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید