احتمال روان آب و کولاک در 10 استان / ورود سامانه شدید بارشی از غرب کشور

ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789581

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امشب نسبت به وقوع سیل، طغیان رودخانه ها و احتمال بارش برف در 10 استان کشور هشدار داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی امروز با تشریح آخرین وضعیت هواشناسی کشور و پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده اعلام کرد: در اکثر نقاط کشور جو پایدار و در مناطق صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های هوا پیش‌بینی می‌شود. .

اواخر امروز با گذر موج متوسط ​​در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ایلام وزش باد و رعد و برق و رعد و برق و در مناطق کوهستانی و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

فردا دوشنبه این شرایط در استان های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان ادامه دارد و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در سال جاری بارش های پراکنده پیش بینی می شود. قزوین و استان آلبورگ.

از سه شنبه تا اوایل پنجشنبه تجمع مجدد آلاینده های هوا در مناطق صنعتی و پرجمعیت باعث کاهش کیفیت هوا می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی اواخر روز چهارشنبه و پنجشنبه در نواحی شمال غرب، غرب و البرز مرکزی ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وزش باد شدید موقتی در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و در مناطق مستعد گرد و خاک روز شنبه پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز اوایل امروز طوفانی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید