اخبار داغ از حسابرسی مالی شرکت سرمایه گذاری معروف در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919867

این با بررسی های مالی ورودی و خروجی شرکت سرمایه گذاری معروف در کهگیلویه و بویراحمد مطابقت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، اگر نام موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز را بیاوریم، خیلی از افراد خیر به یاد می آورند که چگونه سرمایه آنها توسط این موسسات به سرقت رفته است. این دزدی‌های زنجیره‌ای و تخلفات موسسات مالی و وام‌دهی غیرمجاز، احساس ناامنی قابل توجهی را در بین مردم نسبت به مفهوم سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

نادیده گرفتن این واقعیت که سرمایه گذاری به عنوان یک مفهوم مستقل، جدا از ابزارها و روش های مالی و سرمایه گذاری، نه تنها می تواند امنیت مالی افراد را تامین کند، بلکه می تواند به اهداف آینده و مالی آنها نیز دست یابد.

پیش از این اخباری در صفحات مجازی از سرمایه گذاری فردی با هویت معلوم در استان کهگیلویه و بویراحمد حکایت داشت و شهروندان می توانستند با پرداخت سرمایه خود به این فرد از سود ماهانه سود ببرند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این فرد با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری شخصی توانسته افراد زیادی را به عضویت این صندوق درآورد اما در روزهای اخیر این فرد در شبکه های مجازی اعلام کرد که وضعیت مالی خود را بررسی کرده است. تا اطلاع ثانوی، این صندوق نمی تواند ورودی و خروجی جدیدی داشته باشد.

این منبع آگاه اذعان داشت: ورودی و خروجی این صندوق با چک های مالی مطابقت نداشت.

اگرچه پلیس پیش از این نیز هشدارهایی در این زمینه صادر کرده بود و از شهروندان خواسته بود تا قبل از هرگونه اقدامی مبنی بر اصالت، به تبلیغات و آگهی های جعلی که در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی با عنوان سرمایه گذاری با سود بالا منتشر می شود، توجه نکنند. ، اما به نظر می رسد تعداد زیادی از مردم سرمایه خود را در صندوق مذکور رها کرده اند و باید منتظر ماند و دید مشکلات پولی که باد آورده تا کجا ادامه خواهد داشت.

در این نوع کلاهبرداری که با نام کلاهبرداری پونزی در سرتاسر دنیا پخش می شود، افراد سودجو اغلب با ایجاد یک شرکت جعلی و تبلیغ در فضای مجازی، افراد ناآگاه را با پرداخت سود ماهیانه به سرمایه گذاری تحریک می کنند که در واقع این کار را انجام می دهند. هیچ گونه فعالیت سودآوری نداشته باشد و سود پرداختی با جذب سرمایه به اعضای جدید پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید