ادامه سیاست مذاکره ایران بر رفع تحریم ها/ مقاومت در برابر مذاکرات غرب را می ترساند

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785921

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد مقاومت جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت به مذاکرات غرب هراسناک است.

«فضاح حسین مالکی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اینکه در آستانه دور جدید مذاکرات، سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنان بر رفع تحریم ها تاکید دارد، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام در دولت سیزدهم نسبت به برجام تغییر کرده است. به دولت قبلی.»

وی خاطرنشان کرد: برجام به عنوان یک پروژه مهم در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد اما همه چیز به آن گره نخورده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت قبل همه مسائل کشور حول محور برجام می چرخید و از معیشت مردم گرفته تا ارتباط با سایر کشورها به برجام بستگی داشت، گفت: در این راستا همه چیز به برجام بستگی دارد. تحریم ها استفاده می شود اما نباید همه مشکلات مردم را به آن ربط دهیم.

المالکی با بیان اینکه مذاکره برای مذاکره را قبول نداریم، ادامه داد: مذاکره با کشورهای اروپایی باید به نتیجه برسد و دولت قصد دارد با مذاکره با غرب، سد تحریم ها را بشکند و کشورهای غربی را به تعهدات خود در برجام بازگرداند. سازمان ملل. “

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه برخی به دنبال مذاکره با آمریکا در مذاکرات آتی با ایران هستند، گفت: ملت ایران ثابت کرده است که اگر قرار است با غرب مذاکره شود، هدفشان باید باشد. برای وادار کردن آمریکا به لغو تحریم ها باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیاست مقاومت در چند ماه اخیر دولت سیزدهم مثمر ثمر بوده است، گفت: مقاومت جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت به مذاکرات غرب هراسناک به نظر می رسد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید