ادعای جنجالی فاکتور تولد 280 میلیونی همسر نخست وزیر + جزئیات

ادعای جنجالی فاکتور تولد 280 میلیونی همسر نخست وزیر + جزئیات

روز جدید یک فعال سیاسی گفت: برخی اتفاقات در دولت سیزدهم نشانه بی اطلاعی رئیس جمهور از اقدامات وزرای خود است.

محمدرضا حباز درباره ادعای انقلابی برخی وزرا گفت: این را رفتار برخی وزرا احساس می کند، انقلابی نیستند، به حقوق بشر اهمیت نمی دهند و حقوق بشر برایشان ارزشی ندارد. وزرای دولت سیزدهم که ادعاهایشان هم بسیار زیاد است، برای زایمان به بیمارستانی خصوصی در تهران رفتند.

وی افزود: نوزادی که از آقای وزیر به دنیا آمده است، به دلیل اینکه او نارس به دنیا آمده، مدت زیادی در یونیت بوده و به همین دلیل هزینه بیمارستان افزایش یافته است. اولاً ما انتظار داشتیم که اگر وزرای دولت سیزدهم انقلابی بودند، خودشان و نزدیکانشان به بیمارستان های دولتی بروند نه بیمارستان های خصوصی گران قیمت. دوم اینکه بیمارستان با وجود تخفیف زیاد، نهایتاً فاکتور 280 میلیون تومانی برای آقای وزیر صادر کرد که باید این مبلغ را پرداخت می کرد، اما آقای وزیر فقط یک میلیون تومان پرداخت کرد و نوزاد را ترخیص کرد.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر برای یک فرد معمولی این اتفاق می افتاد تا زمانی که ترتیبش را نمی داد نوزاد را نمی داد. من مطمئنم اگر آقای رئیس جمهور بداند که چنین وزیری در کابینه حضور دارد، با او برخورد خواهد کرد، چرا از موقعیت او برای مسائل شخصی استفاده می کند؟ چرا ایشان به عنوان وزیر دولت انقلاب این تخلف فاحش را انجام دادند که هیچکس نباید مرتکب آن شود؟ متأسفانه ادعاهای بزرگی می کنند، اما در عمل این ادعاها را خیلی ضعیف نشان می دهند.

وی ادامه داد: اگر آقایان انقلابی باشند مشخص است که وزرا چقدر حقوق می گیرند. آقای وزیر می توانست همسرش را به بیمارستان دولتی ببرد. اگر بیمارستان های دولتی غیرقابل اعتماد هستند، شهروندان عادی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند چه می کنند؟ حالا که همسر وزیر در بیمارستان خصوصی زایمان کرده چرا وزیر به بیمارستان گفت وقتی بیمه ریاست جمهوری پرداخت پول را به شما می دهم. رئیس بیمارستان هم از عواقب مخالفت وزیر می ترسد و می پذیرد.

حباز گفت: «وقتی در دولت سیزدهم این اتفاق می‌افتد، نشانه آن است که رئیس‌جمهور نمی‌داند وزرایش چه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید