ادعای دختر پله: پدرم دوست داشت مسی قهرمان شود!

او در این مدت بارها با انتشار توییت هایی در صفحه شخصی خود از تیم ملی برزیل حمایت کرد. این تیم با درخشش ستارگانی چون نیمار و وینیسیوس جونیور راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در نهایت مغلوب کرواسی شد و حذف شد.

حالا دختر او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش فاش کرد که این اسطوره برزیلی دوست دارد تیم ملی آرژانتین پس از حذف تیم ملی کشورش جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

او با انتشار تصویری در کنار آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، نوشت: این آنتونلا روکوزو بسیار خوب و زیباست که همسر مسی است. من فرصتی برای دیدن مسی پیدا نکردم و از طریق همسرش به او پیام دادم.

وقتی برزیل به کرواسی باخت، حال پدرم بدتر بود. همه دوست داشتند برزیل به خاطر پدرم قهرمان شود. اما پدرم بهتر از هرکسی می دانست فوتبال چیست. او می دانست که هر تیمی می تواند در این رقابت ها قهرمان شود و همیشه می گفت دوست دارم یک بازی زیبا ببینم.

بعد از حذف برزیل، همه (هر روز تا فینال!) به اتاق او آمدند و پرسیدند: حالا پله چطور؟ کدام تیم را می خواهید برنده شوید؟ البته نه آرژانتین! و او گفت بله، دوست دارم آرژانتین قهرمان شود. این جام باید به آمریکای جنوبی برگردد و مسی قهرمان شود! همه از این تعجب کردند!»

او همچنین اضافه کرد که پله نتوانست فینال را ببیند، اما در نهایت متوجه شد که مسی جام را بالای سر برده و قبل از مرگ از این موضوع خوشحال بود.

دیدگاهتان را بنویسید