ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود سنگ معدن اورانیوم غنی شده در ایران


ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834447

سفیر اسرائیل در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه ادعاهای بی اساس و نادرستی علیه ایران مطرح کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، گیلاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، روز دوشنبه در نشست شورای امنیت خاورمیانه ادعاهای بی اساس و نادرستی علیه ایران مطرح کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران تنها چند هفته فرصت دارد تا به سلاح هسته ای دست یابد. ” طول می کشد.”



آردان در بیانیه‌ای گفت: «در حال حاضر، سانتریفیوژهای پیشرفته ایرانی به چرخش خود ادامه می‌دهند و تهران تنها چند هفته تا غنی‌سازی اورانیوم کافی برای تولید بمب هسته‌ای فاصله دارد».

این اولین بار نیست که مقامات تل آویو اتهاماتی را علیه ایران مطرح می کنند.

در حالی که ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده و صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران نیز در گزارش های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی تکرار شده است، رژیم صهیونیستی تلاش می کند برخی ادعاهای نادرست را مطرح کند. افزایش فشار بر خود ایران، به ویژه در زمینه هسته ای، اگرچه رویکردهای خصمانه و غیرمنطقی تل آویو نسبت به ایران به این معناست که ادعاهای رژیم در سطح جامعه و در میان دیگر رهبران خارجی مورد توجه قرار نگرفته است. تا جایی که بسیاری گفته اند تل آویو در جریان پرونده هسته ای ایران دچار نوعی انزوای خودخواسته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید