ارائه بیش از 500 میلیارد تومان خدمات محرومیت زدایی در استان مرکزی


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1883005

کریمی گفت: ارائه بیش از 500 میلیارد تومان خدمات فقرزدایی در استان مرکزی مهمترین دستاورد کار جهادی و انقلابی است و سپاه و بسیج با شتاب در راستای خدمت به مردم، توانمندسازی و خودسازی گام برمی دارند. -کفایت در همه ابعاد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی مراسم حج در کانون امام علی (ع) اراک اظهار داشت: شهدای زیادی در بین دانش آموزان و معلمان به ایفای نقش پرداختند. در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و حماسه های بزرگی آفریدند و در استان مرکزی شهدای شاخصی از قشر معلم و دانش آموز تقدیم انقلاب شدند و امروز بهترین و کامل ترین الگوی نوجوانان و جوانان هستند و باید از رفتار آنان گذشت. به نسل جدید

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی دانشجویان از پیشگامان اردوهای جهادی بودند و امروز باید به گسترش و تشویق حضور مردم و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان توجه بیشتری شود و زیرساخت های این امر آغاز شود. از مدارس.”

کریمی جهانی شدن گفتمان جهادی را مهمترین خواسته مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: کار جهادی دلیل پیروزی ها و موفقیت های بزرگ در انقلاب است و ایمان، عمل صالح و بصیرت مهمترین ارکان کار جهادی است. .

وی تاکید کرد: اقدام انقلابی و روحیه جهادی رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلاب است و جوانان باید برای توانمند شدن و درخشش در همه عرصه ها خودباوری کسب کنند.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: در جهادهای 43 ساله انقلاب اعم از امنیتی، دفاعی، سازندگی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان حضور فعال داشتند و امروز مقام معظم رهبری از دانش آموزان انتظارات ویژه ای دارند و از دانش آموزان و دانشجویان انتظارات ویژه ای دارند. باید در همه زمینه های توسعه کشور بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه نیاز مهم نوجوانان به حماسه های هویت ساز انقلاب اسلامی است، گفت: نوجوانان علاوه بر آگاهی از دستاوردهای بزرگ انقلاب باید از دستاوردهای بزرگ انقلاب نیز آگاه باشند. از آنجایی که دشمن در جنگی توام با دروغ به دنبال تغییر واقعیت هاست و لذا باید جهاد تبیین و نقل صحیح حماسه ها و حقایق، دسیسه های دشمنان را خنثی کند.

کریمی افزود: امید آفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی از دیگر نیازهای مهم جوانان است و راه سازندگی و پیشرفت کشور در همه ابعاد امید و تلاش همه جانبه است که باید ایجاد و نهادینه شود. در میان جوانان

وی ادامه داد: ایجاد یأس و ناامیدی، بی توجهی به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، فراموشی شکست های سنگین دشمن در طول 43 سال انقلاب، ایجاد اختلاف در کشور و ناکارآمد نشان دادن مسئولان و انقلاب است. در جنگ تلفیقی دشمن را هدف قرار می دهند، باید هوشیار بود و جوانان را از نیات شوم خود آگاه کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تغییر باورها و تخریب ارزش ها و سنت های حسنه از دیگر اهداف دشمن در جنگ تلفیقی است و دشمنان به دنبال شور دینی هستند که همواره موتور محرکه یک انقلاب و در نتیجه امروز معنویت بوده است. و توکل به خدا باید در بین نسل جدید تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در اوج ذلت قرار دارد و صدای استخوان های له شده جبهه استکبار و حامیان منطقه ای آنها به وضوح شنیده می شود، گفت: دشمنان در همه راهبردها در مقابل انقلاب و حتی اقتصادی با شکست جدی مواجه هستند. جنگ و انقلاب اسلام در اوج اقتدار و سربلندی است.

کریمی خاطرنشان کرد: با تشکیل بیش از 1300 گروه جهادی تخصصی در استان مرکزی اقدامات و خدمات بزرگی به مردم و پاسداران انقلاب ارائه شده است. و این انقلابی است و سپاه و بسیج در جهت خدمت به مردم، توانمندسازی و خودکفایی در همه ابعاد گام های شتابان برمی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید