هر استان 100 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی دریافت می کند


ساعت: 16:36
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895084

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی گفت: مجلس اخیرا بر اساس اصلاحیه قانون بودجه سال 1401 مصوبه ای تصویب کرد که برای محرومیت زدایی به هر استان یکصد میلیارد تومان پرداخت می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی مفتاح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی در خصوص تصویب طرح اصلاحی ذیل جدول (24-4) حذف حذف تبصره 14 از قانون بودجه سال جاری، گفت: مجلس اخیراً به تصویب رسید. مصوبه ای بر اساس اصلاحیه قانون بودجه سال 1401 مبنی بر اینکه برای محرومیت زدایی به هر استان یکصد میلیارد تومان توزیع شود.

نماینده مردم تویسرکان در شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تصویب پروژه های مناطق محروم در شورای برنامه ریزی استان، اعتبارات این مصوبه به آنها اختصاص می یابد، افزود: اعتبارات این مصوبه جدا از اعتبارات تخصیص یافته به هر استان در قالب بودجه سالانه.

این نماینده مردم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم این اقدام مجلس یازدهم گامی موثر در راستای محرومیت زدایی در تمامی استان ها باشد، گفت: محدودیتی در قانون برای تعیین تعداد پروژه ها در شهر انجام می شود و این امر حتی در شهر عقب مانده نیز امکان پذیر است پروژه های متعددی توسط هیئت برنامه ریزی استان تعیین و کمک می شود که تنها شرط این قانون محرومیت زدایی شهرها و رفع محرومیت هاست.

دیدگاهتان را بنویسید