ارائه خدمات خوشامدگویی به بیش از 200 موکب زائر / فعالیت مترجم عربی و انگلیسی برای زائران غیر ایرانی


ساعت: 15:26
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919535

تدارکات گلزار شهدای کرمان برای سومین سالگرد شهادت سردار دلها;

مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه امسال محور و اولویت برنامه ها در گلزار شهدا است، گفت: تاکنون بیش از دویست موکب از سراسر کشور برای حضور در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم ثبت نام کرده اند تا خدمات برکتی به مردم ارائه کنند. زائران .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه مراسم شهدای گلزار در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عمومی است، گفت: تاکنون بیش از دویست موکب از سراسر کشور برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم ثبت نام کرده اند. برای اقامه نماز به زائران .

مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه امسال محوریت و اولویت برنامه ها در شاهرود گلزار است، گفت: برنامه های گلزار در سه نوبت صبح از ساعت 9 الی 11، عصر از 15 تا 17 و شب بعد از ظهر برگزار می شود. نماز مغرب و عشا تا ساعت ده برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های گلزار شهدای کرمان از هشتم تا هفدهم دی ماه و شامل ختم قرآن، سرودهای زنده، انشاء و تلاوت فرزندان شهدا، سخنرانی، مداحی، پرده خوانی است.

سردار حسنی سعدی افزود: سخنرانان دعوت شده حجت الاسلام برادران، حجت الاسلام قیاشی، حجت الاسلام مهدی طیب، حجت الاسلام سید حسین آقا میری، حجت الاسلام منددی، اسلام پناهیان، حجت‌الاسلام تهرانی، حجت‌الاسلام سرلک و سخنرانان آقایان عسگری، نظری و رضایی، پویانفر، رسولی و رمضانی در این ایام حضور دارند.

مدیر گلزار شهدای کرمان تصریح کرد: به مناسبت شهادت حاج قاسم برنامه مداحی حاج مهدی رسولی و سخنرانی که به صورت زنده از شبکه یک پخش می شود و همچنین اقامه دعای کمیل در مدح حاج صادق را خواهیم داشت. آهنگران پنجشنبه و اقامه دعای ندبه از دیگر برنامه هاست.

وی با بیان اینکه مترجم عربی و انگلیسی برای زائران غیر بومی و غیر ایرانی داریم، گفت: زائران با این شرایط ورود خود را به ما اعلام می کنند و مترجمی در اختیار زائران قرار می دهیم.

سردار حسنی سعدی خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته از کشورهای ایتالیا، استرالیا، چک، آلمان، مالزی و پاکستان گردشگر داشته ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید